سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66002
|
09:48 - 1403/04/11
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام خبر داد:

کمک ۱۷۰ میلیاردریالی مؤسسه خیریه عترت بوتراب به مددجویان ایلامی

کمک ۱۷۰ میلیاردریالی مؤسسه خیریه عترت بوتراب به مددجویان ایلامی
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب در طول ۹ سال حمایت از کودکان یتیم و مددجوی تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال صرف کمک به کودکان یتیم و مددجوی مورد حمایت این مؤسسه در ایلام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،ناصر مرادی پویانیصبح امروز در دیدار با معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی مؤسسه خیریه عترت بوتراب، اظهار کرد: مؤسسه خیریه عترت بوتراب در طول ۹ سال حمایت از کودکان یتیم و مددجوی تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال صرف کمک به کودکان یتیم و مددجوی مورد حمایت این مؤسسه در ایلام شده است که علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه، کمک‌های دیگری شامل کمک به تأمین مسکن، خرید لوازم ضروری و کمک به تحصیل دانش‌آموزان به این خانواده‌ها کمک کرده است.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام افزود: این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور نیازمندان ایلام است تا بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنها مرتفع شود.
 

 مرادی پویانی اظهار کرد: امید است با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد ایلام شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب