سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66028
|
09:20 - 1403/04/13
نسخه چاپی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:

۳۰ نفر در واحدهای تابعه استانداری ایلام استخدام می‌شوند

۳۰ نفر در واحدهای تابعه استانداری ایلام استخدام می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: ۳۰ نفر در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان ایلام از طریق آزمون به‌صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، ناصر نجفی در خصوص جزئیات این خبر، اظهار کرد: با عنایت به مجوز مشترک شماره (۱۲۸۱۴) سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه‌وبودجه کشور در خصوص استخدام پیمانی ۲ هزار نفر در مجموعه وزارت کشور، تعداد ۳۰ نفر این تعداد مربوط به استان ایلام است.

 وی تصریح کرد: این تعداد پس از شرکت در آزمون با کسب حدنصاب نمره علمی و همچنین پس از طی فرایندهای مصاحبه و گزینش، در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان ایلام به‌صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

 نجفی در خصوص تعداد و نوع شغل محل‌های موردنیاز یادآور شد: از مجموع تعداد ۳۰ شغل - محل موردنیاز، تعداد ۲۰ نفر در شغل محل‌های اختصاصی (کارشناس توسعه امور سیاسی، کارشناس امور امنیتی و انتظامی، کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی (اقتصادی)، کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی، کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها) و تعداد ۱۰ نفر در شغل - محل‌های عمومی (کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس راهبری حراست) جذب و به‌کارگیری خواهند شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام یادآور شد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر و ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون لازم است در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول‌کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب