سرویس: سیاسی
کد خبر: 66060
|
09:22 - 1403/04/15
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

 انتخابات در جمهوری اسلامی نمایشی نیست

 انتخابات در جمهوری اسلامی نمایشی نیست
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم شکل‌گرفته است، گفت: در همهٔ صحنه‌های مختلف شاهد حضور قوی مردمی بودیم و در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌تبع آن شاهد آن حماسه هستیم، چرا که انتخابات در جمهوری اسلامی صوری نمایشی نیست، بلکه حقیقی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سردار سرتیپ سید صادق حسینی صبح امروز در حاشیه حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم شکل‌گرفته است، در صحنه‌های مختلف شاهد حضور قوی و با انگیزی مردمی بودیم و در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌تبع آن شاهد آن حماسه هستیم و امروز در اینجا شاهد حضور حماسی رأی اولی‌ها هستیم که می‌خواهند در سرنوشت کشورشان شریک و نقش‌آفرین و اثرگذار باشند چرا که انتخابات در جمهوری اسلامی صوری و زینتی و نمایشی نیست، حقیقی است و هر رأی که مردم به صندوق می‌ریزند در سرنوشت کشور اثر دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: امروز ما از همهٔ مردمان خوبمان تقاضامندیم که اولاً تلاش کنند رأی‌شان را به آخر وقت موکول نکنند و در اول وقت حضور پیدا کنند که با مشارکت شاهد حضور آنها در صحنه باشیم. 

وی افزود: رئیس‌جمهوری که با رأی قوی و مشارکت بالا انتخاب شود از اعتمادبه‌نفس بیشتری برخوردار خواهد بود، مشارکت بالا قدرت ملی و انسجام و وحدت را بیشتر ایجاد می‌کند که انتظار داریم مشارکت خوبی داشته باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز یک حماسه دیگری است، مردمان استان ایلام در مقاطع مختلف نشان دادند که مردان و زنان حماسه هستند و به‌موقع حضور پیدا می‌کنند و در سرنوشت خود قدم مؤثر بر می‌دارند و ان‌شاءالله امروز با انتخاب شخص اصلحی باشد که از استقلال کشور دفاع بکند و برای پیشرفت کشور تلاش کند و میدانی و جهادی باشد و از منافع ملی دفاع کند و در خدمت مردم باشد.

فرمانده سپاه ایلام امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان بیان کرد: شهید رئیسی الگویی از رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی بود که قبل از آن هم چنین رئیس‌جمهوری داشتیم که شهید رجایی بود با این ویژگی‌ها بود که نسل الان او را ندید؛ اما شهید رئیسی را با این ویژگی‌ها دیدند.

 

 

 

 

 

دشمن از حضور گسترده مردم در انتخابات هراس دارد 


سردار قدرت اله کریمیان نیز با حضور در شعبه اخذ رأی در مدرسه آقا حسین بن علی (ع) شهر ایلام گفت: آنچه که برای ما مسلم و روشن است و آینده ما را تعیین می‌کند نوع رفتار و موضع‌گیری ماست، امروز ما و آینده ما مربوط به تصمیم‌گیری است که ما داریم، یقیناً امروز ما مدیون گذشته روشن ما به اسم دفاع مقدس است و امروز ما نیز یقیناً آینده ما را می‌سازد.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، افزود: مردم ما و آنهایی که دل در گرو نظام دارند باید بدانند که دشمن می‌خواهد ما نباشیم، انشا الله که مردم فهیم ما بدانند که هروقت دشمن می‌خواهد ما نباشیم باید باشیم چرا که دشمن از بودن و حضور ما ترس دارد و می‌داند آینده برای مردمی است که برای خودشان تصمیم می‌گیرند.

 

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب