سرویس: سیاسی
کد خبر: 66053
|
09:22 - 1403/04/14
نسخه چاپی

یادداشت؛

توهین به سردار شهید یعنی ردشدن از خط‌قرمز ملت

توهین به سردار شهید یعنی ردشدن از خط‌قرمز ملت
توهین به سردار شهید یعنی ردشدن از تمام خط‌قرمزهای ملت است و ملت ایران اسلامی بابصیرت و با حضور پرشور و انتخاب اصلح، به توهین‌های سریالی‌تان پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  یوسف کریمیان در یادداشتی نوشت: توهین به سردار شهید یعنی ردشدن از تمام خط‌قرمزهای ملت است و ملت ایران اسلامی بابصیرت و با حضور پرشور و انتخاب اصلح، به توهین‌های سریالی‌تان پاسخ می‌دهد.

جناب آقای پزشکیان، وقتی که سردار دل‌ها و حافظ امنیت مرزها که آوازه سادگی، مردانگی و غیرتش، حتی زبان دشمنان را نیز به تحسین واداشت، از زبان شما، «موی دماغ» خطاب می‌شود، دیگر جایی برای تحلیل و تجزیه سایر حرفه‌هایتان باقی نمی‌ماند. 

شما که در تکاپو برای کسب قدرت و نشستن بر مسندی هستید تا سرنوشت حداقل ۴ سال آینده یک ملت و مملکت را به دست بگیرید و در جایی که قطعاً باید حامی ملت و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های ملی - مذهبی کشور و دستاوردهای نظام و انقلاب باشید، چرا و برای چه هدفی و با کدام پشت‌گرمی، این‌گونه بی‌محابا، سرداری را مورد هجمه قرار می‌دهید که به‌خوبی از میزان محبوبیتش در دلهای مردم آگاهید، همان‌ها که او را فقط با نام «سردار دل‌ها» یاد می‌کنند؟ آیا یک‌لحظه هم به عواقب این توهین فکر کردید یا آن‌قدر پشتوانه محکم سیاسی دارید که پیامدهای داخلی آن از جمله سقوط از چشم و دل ملت را به‌راحتی به جان می‌خرید تا «آن» حامی کذایی را راضی نگهدارید؟ شمایی که به‌دفعات با افتخار از صداقت و راست‌گویی خود دم می‌زنید درحالی‌که مکرراً در حال تکذیب سخنان قبلی خود هستید را کجای دلمان بگذاریم تا از شدت تناقضات و افکار دشمن‌پسند شما حالت تهوع نگیریم؟ آیا فردی که تفاوت دیدگاه و گفتارش از دیروز تا به امروز بنا بر مصلحت‌اندیشی شخصی‌اش از زمین تا آسمان است و ثباتی در منش و رفتارش دیده نمی‌شود، لایق به دست‌گرفتن سکان مدیریت آن هم در مقام ریاست‌جمهوری و در کشور بزرگی چون ایران را دارد؟ خوب است بدانید که ملت بعد از آنکه تجربه دیدن و حس‌کردن متانت، صبوری و وارستگی رئیس‌جمهوری همچون شهید جمهور محبوب را داشته‌اند، قطعاً بی‌ادبی، بی‌تفاوتی و توهین‌های سریالی شما و حامیانتان به ارزش‌های ملی را بر نمی‌تابند و پاسخی درخور برایتان در نظر خواهند گرفت. 

پس آگاه باشید که با یک عذرخواهی از سر منفعت‌طلبی و اجبار و روخوانی‌کردنش از روی دست‌نوشته‌های سفارشی دوستانتان، زشتی این وقاحت‌ها را در فکر و ذهن ملت پاک نخواهد کرد.

مطمئناً خود شما بیشتر از ما به شعور و بصیرت این مردم واقفید و اما شما ملت شریف و نجیب، همان‌هایی که عاشقان و جان‌فدایان اهل‌بیت (ع) و تشنگان زیارت کربلا هستید و سال‌هاست بدون هیچ‌گونه مانع و زحمتی و در نتیجه خون پاک شهدای مدافع حرم و در رأس آنها شهید حاج‌قاسم عزیز به زیارت قبله دل عاشقان، آقا اباعبدالله (ع) مشرف می‌شوید، یقیناً به‌خوبی می‌دانید که تحقق این آرزوی دیرین و رؤیای شیرین میسر نمی‌شد اگر سردار شهید و همراهان و هم‌رزمانش از جان نمی‌گذشتند. 

پس به‌رسم ادب و قدرشناسی، در برابر توهین‌کنندگان به آنها، مشتی محکم شوید و دستی بلند تا هر آنچه از نامردی و وقاحت هست را بر زمین زنید تا ضمن جبران، راه بر تکرار این خزعبلات بگیرید. شما عروسک‌های سیاسی و عروسک‌گردانانتان، باید بدانید که این مردم سردار را در دل‌هایشان ثبت کرده‌اند و شما خیلی وقیحانه، دل مردم را به درد آوردید تا دل دشمنان آنها و حامیان خودتان را شاد کنید، ولی در اصل اخلاق را باختید و رئیس‌جمهور بی‌اخلاق، جایی در دل ملت و مسند ریاست‌جمهوری بر آنها را ندارد. از نظر ما به‌عنوان یک مخاطب، بی‌تربیتی و بی‌اخلاقی، پدیدهٔ مذمومی است که متأسفانه شما به دامنش پناه برده‌اید تا ضعف‌ها و بی‌برنامگی‌هایتان را در آن حل کنید و گرنه این حجم از بددهنی و توهین و دروغ و تکذیب‌های پی‌درپی، طبیعی نیست. 

هر چند ما خوب می‌دانیم که به کدام سمت غش کرده‌اید و با این خوش‌رقصی‌ها سعی در به‌دست‌آوردن کدام جبهه را داری، اما ملتی که امروز داغدار رئیس‌جمهوری از جنس مرام و معرفت و دلسوزی است و شما هم با توهین آشکار به سردار دل‌ها، نمکی بر زخمشان شدی، با آگاهی و بصیرت و بدون لحظه‌ای تردید، روز جمعه ۱۵ تیرماه، با رأی قاطع خود نشان خواهند داد که فریب حرف‌های عوام‌فریبانه و وعده‌های سرخرمن را نخواهند خورد و تصویرسازی خیالی از آینده‌ای توخالی و رؤیایی آنان را به‌اشتباه نخواهد انداخت. 

وعده ما جمعه ۱۵ تیرماه، به یاد سردار دل‌ها با هر رأی خود، «موی دماغ» خواهیم شد برای آنها که در کمین فرصت برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانِ همیشه سربلند هستند. 
 
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب