سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62571
|
00:05 - 1403/06/27
نسخه چاپی

وصیت‌نامه سردار شهید حمزه چناری؛

در خط اسلام و مرجعیت باشید

در خط اسلام و مرجعیت باشید
سردار شهید «حمزه چناری» در وصیت‌نامه خود نوشت: ای عاشقان مهدی(عج الله)، از شما می‌خواهم که همیشه در خط اسلام و مرجعیت و رهبریت امام عزیز باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، شهيد حمزه چناری فرزند محسن سال 1345 در بغداد و در خانواده‌اي شيعه و محب اهل بيت به دنيا آمد. پس از مراجعت به ايران به تحصيل ادامه داد. در دوران سوم راهنمايي به عضويت يگان سپاه در آمد و از اين طريق مانند پدر و ديگر برادرانش عازم جبهه شد.

وي در جبهه هاي مختلف غرب (كردستان ، مهران و ...) به مبارزه عليه باطل پرداخت و يادگارهايي را از جنگ برداشت اما دست از مبارزه برنداشت، فرمانده محور عملیاتی لشکر 11 امیرالمؤمنین(ع) بود تا اينكه در نوزده تیرماه 1364 و در سن 19 سالگي در منطقه جنگی چنگوله مهران جهت گشت به منطقه رفته و مفقودالاثر شد.

لازم به ذکر است یک برادر وی به نام جعفر چناری در بیست و چهار شهریور 1364 به عنوان فرمانده گردان در منطقه مرزی چنگوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرازی از وصیت نامه شهید :

ای خداوند سبحان، ظهور حضرت مهدی(عج الله)، را برای نابود کردن ظلم و ستم و هدایت کردن مؤمنین برای تقرب به در گاهت و برای نابود کردن منافقین و مفسدین و برای بر پایی حکومت جهانی اسلام تعجیل فرما.
ای جامعۀ اسلامی، مسلمانان ایران، ای مسلمانان جهان، ای عاشقان مهدی(عج الله)، از شما می‌خواهم که همیشه در خط اسلام و مرجعیت و رهبریت امام عزیز باشید، بدانید که امروزه در حالت آزمایش عظیم الهی قرار گرفته‌اید. بدانید و هوشیار باشید که منافقین و مفسدین، در بین شما رخنه نکنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد