سرویس: سیاسی
کد خبر: 66063
|
09:52 - 1403/04/15
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری:

 جوانان در انتخابات حضوری خودجوش دارند 

 جوانان در انتخابات حضوری خودجوش دارند 
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری با اشاره به مشارکت جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات، گفت: جوانان در انتخابات حضوری پرشور و خودجوش دارند، مشکلات و مطالبات این قشر نیز باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمینوعد مراد بیگیصبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی در جمع اصحاب رسانه در ایلام، اظهار کرد: امروز همه کسانی که نسبت به آینده کشور دلسوز و متعهد هستند، در شعب اخذ رأی حضور می‌یابند در واقع همهٔ آحاد جامعه با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات در سرنوشت کشور سهیم هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری با اشاره به مشارکت جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات، افزود: این قشر در واقع سربازهای نظام و انقلاب هستند که بابصیرت و هوشیاری خود در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور مشارکت می‌کنند.

 

 

 

مرادبیگی تأکید کرد: همان‌گونه که جوانان در انتخابات حضوری پرشور و خودجوش دارند، مشکلات و مطالبات این قشر نیز باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

 وی یادآور شد: دموکراسی ایران اسلامی به‌گونه‌ای است که عموم مردم امکان دخالت در تعیین سرنوشت کشور خود را با حضور در انتخابات دارند و با این حضور اجازه دخالت بیگانگان و معاندان در سرنوشت مملکت را نمی‌دهند.

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری ادامه داد: جوانان و رأی اولی‌ها ادامه‌دهنده راه شهیدان دوران دفاع مقدس‌اند و هرکدام از آنها برای این مرزوبوم در حکم یک سردار سلیمانی هستند.

 وی اضافه کرد: جوانان نسل جدید نشان داده‌اند که دشمن‌شناسی و بصیرت دارند و می‌توانند با مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور خود را رقم بزنند.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب