سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66106
|
08:07 - 1403/04/18
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:

مشترکان با ثبت‌نام در پویش « باانرژی» اینترنت رایگان می‌گیرند

مشترکان با ثبت‌نام در پویش « باانرژی» اینترنت رایگان می‌گیرند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: مشترکان برق با ثبت‌نام در برنامه (اپلیکیشن) «باانرژی» سه گیگ اینترنت رایگان به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق ایلام ولی‌الله ناصری صبح امروز با اشاره به اجرای پویش« باانرژی» در راستای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در بخش خانگی و تجاری، اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز باتوجه‌به افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، روندی صعودی دارد و این امر نیازمند مدیریت مصرف است.

با اشاره به اینکه عبور از پیک مصرف برق در ایلام نیازمند همراهی مشترکان برق خانگی، تجاری و اداری در سراسر ایلام است، افزود: آمار مصرف انرژی برق در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که در ماه‌های تیر و مرداد میزان مصرف برق به حداکثر خود می‌رسد که مشارکت مشترکان برای صرفه‌جویی در مصرف برق زمینه‌ساز عبور از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری خواهد بود.

 وی با تأکید بر اینکه کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق، به منزله برق‌رسانی بیشتر به صنایع و چرخه تولید خواهد بود، تصریح کرد: مشترکانی که ۱۵ درصد کاهش مصرف برق داشته باشند به‌ازای هر کیلووات کاهش مصرف، تا سقف دو هزار تومان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

 ناصری با تأکید بر ثبت‌نام مشترکان برق در پویش « باانرژی»، یادآور شد: با ثبت‌نام در برنامه (اپلیکیشن) «باانرژی» سه گیگ اینترنت رایگان به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند و برای همه شرکت‌کنندگان نیز جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده که هم‌استانی های عزیز ایلامی می‌توانند از پاداش‌ها و جوایز بهره‌مند شوند.

 وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف برق وسایل سرمایشی نقش مهمی در راستای کاهش مصرف برق دارد، گفت: با تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و نیز استفاده از وسایل پرمصرف مانند یخچال، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی و اتو و... در ساعات غیرپیک یعنی ساعات غیر از ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ و همچنین استفاده از روشنایی روز به‌جای روشنایی الکتریکی صرفه‌جویی بیش از ۱۵ درصدی میسر و محقق خواهد شد.

 ناصری یادآور شد: پایان خرداد اولین دوره قرعه‌کشی به‌صورت کشوری انجام شد و خوشبختانه دو نفر از ایلام در این دوره جز برندگان بودند و در دوره‌های دیگر نیز در پایان هر ماه تا شهریورماه انجام خواهد شد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد