سرویس: ورزشی
کد خبر: 67376
|
08:29 - 1403/07/07
نسخه چاپی

سرمربی تیم بسکتبال کاله:

برخی رسالت خود را در ورزش فراموش کرده‌اند

برخی رسالت خود را در ورزش فراموش کرده‌اند
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: در شرایطی که همه به دنبال ایجاد فضایی برای ورزش و جوانان این سرزمین هستیم برخی دوستان رسالتی که بر دوش دارند را فراموش کرده‌اند و بر خلاف جهت آب شنا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  مهران حاتمی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه و در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: برای اولین‌بار با برنامه‌ریزی سازمان لیگ و فدراسیون ۸۰ درصد تیم‌ها بدهی‌های قبلی خود را تسویه کردند که این اتفاق خوبی است و امیدوارم سایر تیم‌ها نیز این روند را در پیش بگیرند. خوشبختانه در آخرین لحظات تعداد تیم‌های لیگ برتری به ۱۲ تیم رسید که این را به فال نیک می‌گیریم؛ چراکه بسیاری از بازیکنان بیرون مانده بودند و با این شرایط می‌توانند در لیگ حضور داشته باشند.

سرمربی تیم بسکتبال کاله ادامه داد: متأسفانه در شرایطی که همه به دنبال بالابردن سطح کیفی لیگ هستند برخی‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و به‌نوعی رسالتی که بر دوش دارند را جدی نمی‌گیرند. سالنی که در شهر آمل داریم در شرایط خوبی نبود و یک فرد و مجموعه‌ای از جیب خود هزینه کرده تا فضایی در خورشان مردم و نام باشگاه به وجود آورد؛ اما رفتارهای برخی به‌گونه‌ای است که این افراد را دلسرد کرده و آنها احساس می‌کنند به‌نوعی مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند.

 سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: حدود یک‌ماه است که به این مجموعه اضافه شدم؛ اما اگر همین امروز هم بروم به دلیل حمایت‌هایی که کاله از بسکتبال و ورزش ایران داشته و برای جوان‌های این سرزمین فضایی سالم برای رشد و توسعه ایجاد کرده، قدردان آنها بوده و به‌عنوان یک هم‌وطن، حامی آنها خواهم بود.

وی در مورد شرایط تیم خود در آستانه لیگ برتر بسکتبال گفت: شرایط تیم خوب است و تمرینات را شروع کرده‌ایم، در روزهای آتی هم با آمدن چند بازیکن دیگر تیم کامل می‌شود و منتظر هستیم تا خارجی‌ها هم به تیم ملحق شوند.

 گفتنی است، تیم‌های طبیعت اسلام‌شهر، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، نفت آبادان، مهگل البرز، گلنور اصفهان، آینده‌سازان تهران، کاله مازندران، آسمان ولایت مشهد، فولاد هرمزگان، پایش پارت شاهرود و پتروشیمی بندر ماهشهر، ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر هستند. فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از دوازدهم مهرماه آغاز خواهد شد.

منبع: ورزش سه 

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد