سرویس: سیاسی
کد خبر: 67496
|
00:12 - 1403/07/15
نسخه چاپی

امام‌جمعه مهران:

پاسخ موشکی روحیه جبهه مقاومت را تقویت کرد

پاسخ موشکی روحیه جبهه مقاومت را تقویت کرد
امام‌جمعه مهران با اشاره به اینکه پاسخ موشکی کشورمان به ترور شهید نصرالله و شهدای جبههٔ مقاومت نشان‌دهنده قدرت و عزم ما بود. این اقدام نه‌تنها روحیه جبهه مقاومت را تقویت کرد، بلکه زنگ خطر جدی برای جبهه استکبار بود.

حجت‌الاسلام سید عبدالله امینی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: متأسفانه در هفتهٔ گذشته، یکی از روحانیون مجاهد و عالم، «شهید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت به دست گروه‌های تبهکار رژیم صهیونیستی ترور شدند. 
 امام‌جمعه مهران افزود: شهادت در راه خدا همواره افتخاری بزرگ است و پاسخ موشکی کشورمان به این ترور، نشان‌دهنده قدرت و عزم ما بود. این اقدام نه‌تنها روحیه جبهه مقاومت را تقویت کرد، بلکه زنگ خطر جدی برای جبهه استکبار بود. جای تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی‌مان، به‌ویژه نیروی هوا و فضا، وجود دارد.

وی یادآور شد: دشمن صهیونیستی و حامیانش باید بدانند که انتقام خون این عزیزان هنوز گرفته نشده است. حتی اگر نتانیاهو هم از میان برود، تا زمانی که رژیم صهیونیستی نابود نشود، انتقام ما کامل نخواهد شد و این مهم حتماً محقق خواهد شد. 

امام‌جمعه مهران تصریح کرد: شهید رئیسی به‌خوبی پیام‌ها و وعده‌های فریبکارانه استکبار را درک کرده بود و بر این باور بود که به‌جای مذاکره با دشمن، باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها تمرکز کرد. در این راستا، موفقیت‌های قابل‌توجهی نیز به دست آمد. هر دولتی که به سازش با استکبار نزدیک‌تر بوده، آسیب بیشتری از آن دیده است. فرمایش رهبر معظم انقلاب که هزینه‌سازش بسیار بیشتر از مقاومت است، این واقعیت را به‌وضوح نشان می‌دهد.

امینی در پایان، ضمن تبریک هفته فراجا، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی شهرستان قدردانی کرده و برای شهدای این عزیزان از خداوند متعال علو درجات مسئلت نمود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب