سرویس: سیاسی
کد خبر: 66062
|
09:32 - 1403/04/15
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

حضور رأی اولی‌ها باعث تحول در جامعه است

حضور رأی اولی‌ها باعث تحول در جامعه است
استاندار ایلام گفت: حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق رأی نشان می‌دهد که این قشر تأثیرگذار در واقع پیشران جامعه هستند و حضور آنها همواره باعث تحول و شورانگیزی و نشاط در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  حسن بهرام‌نیا صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی در مدرسه آقا حسین بن علی (ع) شهر ایلام در جمع رسانه‌های ایلام، اظهار کرد: هر برگه رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود در واقع عزتمندی و اقتدار ایران و پشتوانه‌ای قوی انقلاب و نظام است.

استاندار ایلام افزود: مردم ایلام دارای پیشینه‌هایی چون مقاومت ایثار در دفاع مقدس و اربعین هستند و همواره در تمام مناسبت‌های سیاسی نظیر انتخابات حضوری پرشور و حداکثری داشته‌اند.

 بهرام‌نیا ادامه داد: مردم ایلام باتوجه‌به عقبه افتخارآمیز خود، امروز هم با حضور گسترده در شعب اخذ رأی بار دیگر حماسه‌آفرین خواهند شد.

 وی با اشاره به صفوف طولانی رأی اولی‌ها و جوانان یادآور شد: این قشر تأثیرگذار در واقع پیشران جامعه هستند و حضور آنها همواره باعث تحول و شورانگیزی و نشاط در جامعه می‌شود.

 استاندار ایلام از مردم خواست حضور در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند و دراسرع‌وقت رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

 وی اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در شعب اخذ رأی برای انتخاب یک رئیس‌جمهور کارکردهای داخلی و خارجی دارد و قدرت دیپلماسی و دموکراسی دینی ایران در جهان را نشان می‌دهد.

 استاندار ایلام افزود: هرچه میزان آرای رئیس‌جمهور منتخب بیشتر باشد، از پشتوانه مردمی بالایی در سطح داخلی و خارجی برخوردار خواهد بود.

 وی خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام، مردمی فهیم و دارای بلوغ سیاسی بالا هستند که در بزنگاه‌های مختلف نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند و در این انتخابات نیز نقش‌آفرین خواهند بود.

 وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار نیروی هیئت اجرایی، نظارت، انتظامی و نیروی امنیتی و بازرسی، برگزارکننده انتخابات در استان ایلام هستند، گفت: همه دست‌اندرکاران انتخابات آمادگی کامل برای تسهیل در اخذ آرای مردم دارند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب