سرویس: سیاسی
کد خبر: 66018
|
10:49 - 1403/04/12
نسخه چاپی

یادداشت:

جایی که گرگ‌ها لباس میش بر تن کرده‌اند

جایی که گرگ‌ها لباس میش بر تن کرده‌اند
 حافظه‌های ازدست‌رفته؛ ستادهای پزشکیان جولانگاه دشمنان دیروز و دوست‌نماهای امروز است، جایی که گرگ‌ها لباس میش بر تن کرده‌اند  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  حافظه‌های ازدست‌رفته و ستادهای پزشکیان که محلی برای جولانگاه دشمنان دیروز و دوست‌نماهای امروز است، جایی که گرگ‌ها لباس میش بر تن کرده‌اند.

وزیر نالایق دولت روحانی که تنها هنرش کل‌کل‌های فوتبالی و توهین به تیم بزرگ استقلال و هواداران بود جدیداً و در اقدامی در حد و اندازهٔ شعور خود و اطرافیانش، طرف‌داران دکتر جلیلی که عمدتاً از طیف انقلابی و مستضعفین جامعه هستند را با عنوان طالبان خطاب می‌کند. 

این اقدام وقیحانه و بی‌شرمانی آذری جهرمی وزیر سابق وزارت ارتباطات که تمامی ندارد و امروز نیز حامی سرسخت پزشکیان است با موج گسترده‌ای از اعتراضات گروه‌های مختلف اجتماعی اعم از سیاسیون، تحلیلگران، کارشناسان و مردم روبرو شده است. 

این دلقک و مزه‌پران دربی‌های پایتخت که از رافت و ادب اسلامی حامیان انقلاب و شخصیت‌های برجسته کشور از جمله شهید جمهور و آقای جلیلی سوءاستفاده می‌کند، شاید فراموش کرده که هم‌زمان با تصدی‌گری وزارت او، وزیر امور خارجهٔ هم‌زمانش به شکل تهوع‌آوری در حال دم تکانی و تکریم طالبان بوده و اکنون و جهت گمراه ساختن افکار عمومی، از واژه «طالبان» برچسب ساخته برای حامیان حقیقی و همیشگی نظام و انقلاب. 

معلوم نیست این عناصر هزار چهره با خود چند چند هستند که به اقتضای منافع شخصی‌شان، همانند آفتاب‌پرست هر بار رنگ عوض می‌کنند. اما تاریخ فراموش نمی‌کند و ملت نیز از یاد نمی‌برد دروغ‌های ننگین و توهین‌های شرم‌آورشان را.

 ما هم می‌گذاریم تا این وقاحت‌ها به‌حداعلا برسد تا هر چه سریع‌تر مردم سره را از ناسره تشخیص دهند و بدانند که آنها که ادعای دروغ‌نگفتن دارند، تمام وجودشان را دروغ بزرگی به نام انسان بودن گرفته که برای به‌دست‌آوردن قدرت، چنگ به هر خدعه و فریب و توهینی می‌زنند.

گویا روح عمروعاص در کالبد بی‌وجودشان دمیده. جمعه با هم با یادآوری این توهین‌ها، یک‌مشت یکپارچه می‌شویم تا دهان یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان را هدف قرار دهیم و آخرین بازماندگان نسل عمامه انگلیسی را به تاریخ بسپاریم.

 پس با حضور در پای صندوق‌های رأی که بر اساس قانون اساسی تدوین شده کشور حق اجتماعی هر شخص ایرانی در داخل و خارج کشور است جهت ممانعت از بازگشت دولت سوم روحانی و در جهت پیشبرد

 اهداف رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی که هدفش جز برای رضای خدا، اهل‌بیت و مردم نبود با انتخاب فرد اصلح نسخه فردی را که در پشت پرده نیت شوم و اهدافشان، کشاندن کشور به ورطه

 نابودی، وابستگی به چند کشور مستکبر، صرف فعل‌های نمی‌توانیم و نمی‌شود است را می‌پیچیم.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب