سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66056
|
15:32 - 1403/04/14
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:

مشترکان در مصرف برق، صرفه‌جویی کنید

مشترکان در مصرف برق، صرفه‌جویی کنید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به اینکه ۳۸ هزار ایلامی مشمول پاداش خوش مصرفی برق شدن، گفت: باتوجه‌به اینکه الگوهای هواشناسی برای هفته پیشرو، افزایش دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنند همه مشترکان برق به‌ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  ولی‌الله ناصریعصر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، با تأکید بر لزوم تداوم و افزایش همراهی همه‌جانبه هم استانی‌های عزیز ایلامی در مدیریت مصرف برق طی هفته آتی، اظهار کرد: از مجموع ۹۳ هزار و ۴۱۶ قبض برق صادره در بخش خانگی ایلام از ابتدای خردادماه، حدود ۳۸ هزار قبض، مشمول پاداش خوش مصرفی برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با قدردانی از همکاری مشترکان برق استان ایلام در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت مؤثر مصرف برق در ساعات اوج بار شده است، افزود: این مشترکان خوش مصرف، در صورت مراجعه به نرم‌افزار برق من می‌توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه الگوهای هواشناسی برای هفته پیشرو، افزایش دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنند انتظار می‌رود میزان مصرف برق در ایلام به میزان قالب ملاحظه‌ای افزایش یابد و این مسئله، حفظ پایداری شبکه برق به‌ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

 ناصری با قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان برق ایلام، خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌های فنی به‌منظور توزیع مناسب انرژی در ایلام به‌کارگرفته‌شده اما طی هفته آتی نیاز است همه مشترکان برق به‌ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته باشند تا شاهد بروز هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق موردنیاز هم‌وطنان نباشیم.

 وی با بیان این که تاکنون ۶۰ مشترک اداری ایلام به دلیل عدم همکاری با این شرکت، مشمول قطع برق شده‌اند، یادآور شد: همه ادارات مطابق با مصوبه هیئت وزیران موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیراداری هستند و طی هفته آینده باتوجه‌به افزایش دمای هوا، این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات تمام ایلام، افزایش خواهد داد.


 ناصری با اشاره به اینکه بیش از ۴۳ درصد مصرف برق استان مربوط به حوزه مصرف خانگی ایلام است، گفت: ۸۰ درصد مشترکین برق استان، مشترکان خانگی هستند و مابقی مربوط به سایر حوزه مصارف از جمله حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و تجاری است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب