سرویس: سیاسی
کد خبر: 66022
|
00:12 - 1403/04/13
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه ایلام:

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است
 رئیس دانشگاه ایلام گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی انتخابات هست که نماد مردم‌سالاری دینی است و مبنای اداره کشور مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم است.

طاهر علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی  «ایلام بیدار»، گفت: شهید رئیسی باتوجه‌به ولایت‌پذیری، اخلاص و صداقت در عمل در دوران خدمتش قدم‌های مؤثری برای پیشرفت جامعه برداشت و به‌نحوی‌که نه‌تنها در داخل بلکه در دنیا خدمات صادقانه‌اش ثبت و پایدار خواهد بود. 

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی است و مبنای اداره کشور مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم است که در طول ۴۵ سال امامین انقلاب برای حفظ این دستاورد بزرگ تأکید فرموده‌اند. 

وی گفت: ملت سربلند و سرافراز ایران عزیز باتوجه‌به برگزارشدن دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، بار دیگر با حضور حماسی و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، زمینه سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان این مرزوبوم را فراهم خواهند نمود. 

علی‌محمدی بیان داشت: در این شرایط نیاز داریم تا انتخابی اصلح داشته باشیم و نامزدهای موردنظر خود را با معیارهای لازم سنجیده و بر اساس آن انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات امروز به‌عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ شناخته می‌شود که سبب ایجاد تحول است و آینده کشور را تأمین می‌کند؛ بنابراین باید توجه داشت که انتخابی می‌کنیم قطعاً باید عاقلانه و از روی شناخت کامل باشد؛ بنابراین هر فرد امروز در قبال انتخابات وظیفه  دارد و باید به وظیفه خود دراین‌خصوص عمل کند.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: در این شرایط است که همه وظیفه داریم تا در انتخابات شرکت و کنیم و کاری کنیم که دشمن نتواند به ما آسیب بزند؛ زیرا مشارکت پایین در انتخابات توطئه دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

 رئیس دانشگاه ایلام در پایان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی ایلام و اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام، علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه استان ایلام با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در ۱۵ تیر حضور یابند و از حق اجتماعی خود که قانون اساسی کشور برای آنها تدوین کرده است استفاده کنند و در پیشرفت و آبادانی کشور خویش سهیم باشند.

 

انتهای خبر/ر
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب