سرویس: سیاسی
کد خبر: 66051
|
00:27 - 1403/04/13
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات روز تعیین سرنوشت ایران اسلامی است

انتخابات روز تعیین سرنوشت ایران اسلامی است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات روز تعیین سرنوشت ایران اسلامی است و حضور مردم محقق‌کننده پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: مردم مهم‌ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند و اعتماد آن‌ها به ساختار سیاسی کشور که در انتخابات متعدد بروز و ظهور می‌یابد، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است که باید تمام مسئولین کشور به شکرانه آن، در راه اعتلای منزلت و عظمت این سرزمین بی‌بدیل و مردمان ایثارگرش، لحظه‌ای از تلاش صادقانه فروگذار نکنند.

وی افزود: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود، بالاترین نماد مردم‌سالاری دینی است و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران که در یکی از حساس‌ترین شرایط داخلی، منطقه‌ای و جهانی برگزار می‌شود، بزنگاه مهم دیگری از شور و شعور سیاسی مردم ایران است که بار دیگر با آرمان‌های امامین جامعه و شهدای بی‌ادعای این سرزمین بزرگ، بیعت می‌نمایند؛ بیعتی فاخر و تاریخی که حامل پیام‌های مهمی هم برای دشمنان ملت و هم برای منتخب مردم خواهد بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوه حضور مردم، اقتدار نظام را در برابر دشمنان ملت تضمین خواهد نمود و منتخب مردم را در مسیر مسئولیت‌پذیری و تعهد وافر نسبت به مردم قرار خواهد داد و قطعاً حامل پیام کار و تلاش مسئولانه برای مردم، پاسداری از خون شاهدان شهید، حفاظت از اقتدار منطقه‌ای ایران بزرگ و حفاظت از سرمایه‌های ملت خواهد بود.

فلاحی گفت: در راستای کمک به اعتلای سرزمین بزرگ و تاریخی‌مان روز جمعه را به‌روز شکوه ایران تبدیل خواهیم نمود و همه ملت ایران فارغ از همه تفاوت‌های قابل احترامی که دارند، صرفاً به نام مام وطن و فرزندان شهیدش و برای اقتدار و عظمت کشورشان، حضورشان را به صفحه‌ای زرین در تاریخ جهان تبدیل خواهند نمود. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات روز تعیین سرنوشت ایران اسلامی است و حضور مردم محقق‌کننده پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است.
 

وی تصریح کرد: بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام پیشاپیش عظمت حضور مسئولانه مردم سرزمینم در تعیین سرنوشت خود را تبریک می‌گویم و امیدوارم ابهت حضور مردم، فصل نوینی در خدمت بی‌منت همه مسئولین کشور به مردم شایسته ایران بزرگ باشد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب