سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66049
|
09:56 - 1403/04/14
نسخه چاپی

استاد دانشگاه:

پزشکیان برنامه‌ای برای مدیریت بورس ندارد

پزشکیان برنامه‌ای برای مدیریت بورس ندارد
استاد دانشگاه گفت: پزشکیان می‌خواهد بورس کشور را دچار ایده فشل و ناکارآمد گذشته کند و به گذشته‌ای با ضعف مدیریتی برگرداند؛ درواقع پزشکیان ایده‌ای برای مدیریت بورس ندارد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: برنامه پزشکیان برای اینکه ارز را به بازار آزاد بسپارد؛ یعنی اینکه میدان را به تقویت قاچاق و سپردن قاچاق به قاچاقچی‌ها بسپارد و این در حالی است که ما اکنون بازار آزاد داریم و ارز در آن بازار مبادله می‌شود؛ ولی این رویکرد یعنی اینکه بازار قاچاق را تقویت کنیم.

وی افزود: نگاه مدیریتی پزشکیان و اطرافیانش این است بازار ارز با بازار قاچاقی منتقل شود که دلالان و سرویس‌های بیگانه آن را کنترل می‌کنند و در آن همیشه سیگنال افزایش نرخ ارز مبادله می‌شود؛ پزشکیان و تیمش با این کار می‌خواهند زمینه افزایش نرخ ارز و کالاها را فراهم کنند.

استاد دانشگاه گفت: پزشکیان عملاً برای بورس هیچ برنامه‌ای نداشته و آن را به رئیس ستاد خود واگذار کرده و این درحالی‌که عبده تبریزی قبلاً هم سابقه ریاست بورس را داشته؛ در دوره ریاست او نه‌تنها بورس ما رشد و عمق پیدا نکرد؛ بلکه هیچ ابزار مالی هم در آن مطرح نشد.

محمدی خاطرنشان کرد: پزشکیان می‌خواهد بورس کشور را دچار ایده فشل و ناکارآمد گذشته کند و به گذشته‌ای با ضعف مدیریتی برگرداند؛ درواقع پزشکیان ایده‌ای برای مدیریت بورس ندارد.

وی بیان داشت: کاملاً بدیهی است و هرکس با کمترین دقتی متوجه می‌شود جلیلی با بررسی دیدگاه کارشناسان، مطالعه دقیق و برنامه مناسب پا به عرصه انتخابات گذاشته؛ ولی آقای پزشکیان کاملاً روشن و صراحتاً بیان می‌کند که هیچ برنامه‌ای ندارد و اگر رئیس‌جمهور شود کارشناسان را دور هم جمع می‌کند که ببیند چه نظری دارند. مشخص است کدام نسخه مملکت را ویران خواهد کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب