سرویس: سیاسی
کد خبر: 66050
|
09:04 - 1403/04/14
نسخه چاپی

 فرماندار چرداول خبر داد:

پیش‌بینی ۵۹ شعبه اخذ رأی در چرداول

پیش‌بینی ۵۹ شعبه اخذ رأی در چرداول
فرماندار چرداول گفت: ۵۹ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چرداول پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، علی محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در چرداول، اظهار کرد: تعداد ۵۹ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری میزبان مردم چرداول در انتخابات ۱۵ تیرماه است که از این تعداد ۱۲ شعبه ثابت روستایی، ۱۸ شعبه سیار روستایی و ۲۹ شعبه ثابت شهری، در نظر گرفته شده است.

فرماندار چرداول با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم در چرداول فراهم شده است، گفت: برای بخش‌های تابعه این شهرستان شامل آسمان آباد ۱۷ شعبه، زاگرس ۱۲ شعبه و همچنین برای بخش شباب ۱۳ شعبه پیش‌بینی‌شده است.

 محمدی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم برای اعضای کاربران صندوق‌های رأی و هیئت‌های اجرایی در سطح چرداول انجام شده است، گفت: نشست‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در بخش‌های مرکزی، آسمان‌آباد، شباب و زاگرس از توابع این شهرستان انجام شده است.

 وی با دعوت از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه‌ساز تقویت اقتدار ملی و پشتوانه‌ای محکم برای دیپلماسی ایران اسلامی در سطح جهانی است.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب