سرویس: اقتصادی
کد خبر: 62218
|
00:12 - 1403/04/09
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

مدیران باید به‌صورت جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

مدیران باید به‌صورت جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند
فرماندار چرداول گفت: مدیران باید به‌صورت جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و با تاسی از سیاست‌ها و رویکردهای دولت برای ارائه خدمات صادقانه پای‌کار باشند.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»گفت: نعمت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار باارزش است و باید شکرگزار خداوند بود که فرصت خدمتگزاری به مردم فراهم می‌شود.

فرماندار چرداول اظهار داشت: شاخصه دولت، روحیه جهادی و انقلابی با رویکرد مردم و ارزش‌های دفاع مقدس است که اگر حاکم شود مشکلات حل‌وفصل می‌شوند. وی با تأکید بر اینکه مدیران عملکرد دستگاهی خود را به‌صورت واقعی به مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات و نیازمندی‌ها در باید در اولویت مسئولین باشد.

فرماندار چرداول خواستار احصای طرح‌ها و پروژه‌های و تأمین اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و ادامه داد: مدیران بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت کامل داشته باشند و گزارش لازم را از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط به‌صورت مداوم به فرمانداری ارسال کنند. وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید جهت جذب اعتبارات دستگاه مربوطه پیگیر باشند.

 

انتهای خبر/ر


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب