سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66014
|
09:18 - 1403/04/12
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ملکشاهی هزینه شد

یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ملکشاهی هزینه شد
استاندار ایلام گفت: یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ملکشاهی در دولت سیزدهم هزینه شده و هم اکنون پروژه تصفیه‌خانه آب ملکشاهی که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن مربوط به دولت سیزدهم بود، در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،حسن بهرام‌نیاصبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه ایلام، اظهار کرد: برای مرمت و تکمیل ۶ مصلی‌های نمازجمعه در ایلام ۶ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است و برای مرمت و بازسازی دفاتر ائمه جمعه نیز اعتباراتی به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اختصاص خواهد یافت.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه هفت ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره ایلام در دولت سیزدهم تکمیل شدند، ابراز کرد: تکمیل و بهره‌برداری از چندین ایستگاه پمپاژ دیگر نیز جزو برنامه سال جاری است که به‌طورقطع نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج کشاورزی ایلام دارد.

 استاندار ایلام یادآور شد: ۱۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل کل ۲۵ پروژه ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره ایلام که حدود دو دهه از زمان کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذرد نیاز بود که با پیگیری‌های انجام‌شده مصوب شد از محل مولدسازی اموال مازاد ایلام این میزان اعتبارات تأمین شود.

 وی اضافه کرد: جمع‌آوری مدارس کانکسی از تأکیدات شهید آیت‌الله رئیسی بود که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و باید استمرار داشته باشد.

 بهرام‌نیا ادامه داد: هیچ پروژه‌ای در هیچ شهرستانی نباید کلنگ‌زنی شود مگر در صورت ضرورت، تمام تمرکز دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود.

 استاندار ایلام گفت: شاخص توزیع اعتبارات بر اساس جمعیت و وسعت است؛ بنابراین شهرستان‌هایی که جمعیت و وسعت کمتری است دارای اعتبار کمتری هستند که باید به این شهرستان‌ها بیش‌تر توجه شود.

 وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در طول مدت حدود سه سال، گفت: دو پروژه بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه به‌عنوان مطالبات مهم در آستانه افتتاح هستند.

 بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ملکشاهی در دولت سیزدهم هزینه شده و هم اکنون پروژه تصفیه‌خانه آب ملکشاهی که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن مربوط به دولت سیزدهم بود، در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب