سرویس: سیاسی
کد خبر: 66038
|
17:45 - 1403/04/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

مشارکت فراگیر در انتخابات، تأمین‌کنندهٔ رفع مشکلات اقتصادی است

مشارکت فراگیر در انتخابات، تأمین‌کنندهٔ رفع مشکلات اقتصادی است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: مشارکت فراگیر در انتخابات ۱۵ تیرماه در قالب یک رقابت سالم بسترساز عزت و قدرت ملت ایران، تأمین‌کنندهٔ ثبات و آرامش اجتماعی در جامعه و رفع معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سید صادق حسینی عصر امروز در گردهمایی بزرگ عاشورائیان آبدانان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و بخصوص مشارکت فراگیر در انتخابات ۱۵ تیرماه در قالب یک رقابت سالم بسترساز عزت و قدرت ملت ایران، تأمین‌کنندهٔ ثبات و آرامش اجتماعی در جامعه و رفع معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: منصب ریاست‌جمهوری در قانون اساسی جایگاه بسیار مهمی است که تنظیم مناسبات داخلی و خارجی، بسیج امکانات داخلی برای اعتلای کشور، تأمین و توسعه امنیت و آرامش ملی و پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلام و ملت ایران از جمله رسالت‌های قانونی آن است.

حسینی ابراز امیدواری کرد: مردم روز جمعه با حضور مسئولانه و جریان‌شناسی هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی و گزینش رئیس‌جمهوری انقلابی، مکتبی، استکبارستیز و خدمتگزار در ادامه راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای خدمت گام بردارند.

 وی یادآور شد: در مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی و اتفاقات تلخ و تأسف‌بار مانند حوادث دهه ۶۰ و شهادت مسئولان ارشد کشور و همچنین رخداد ناگوار سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه دولت سیزدهم به یمن برکت وجود مقام عظمای رهبری کوچک‌ترین خللی در روند امور اجرایی و خدمات‌رسانی مطلوب و مستمر به مردم ایجاد نشده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام عملیات وعده صادق را بازدارنده و قدرت افزا دانست و تأکید کرد: آمریکای جهان‌خوار و هم‌فکران اروپایی و اسرائیلی‌اش هیچگاه خیرخواه و طرف‌دار ملت ایران نبوده و عدم تعرض و تجاوز مستقیم آنها در سنوات گذشته نشانه ضعف و ناتوانی آنان و توانمندی و آمادگی کامل نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جریان حادثه کربلا در نهایت ایثار و فداکاری و تقدیم جان شیرین خود و اهل‌بیت شریفش کفار و منافقان را رسوا و بقای اسلام و ترویج سیره پاک پیامبر بزرگ اسلام (ص) را نیز تضمین و توسعه بخشید.
 
 وی انقلاب اسلامی ایران را حاصل مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) و ولایت‌پذیری و شهادت‌پروری مردم دانست و افزود: امام راحل (ره) با اعتقاد به خدا و اعتماد به ملت ایران و به‌دور از تکیه و توسل به هیچ قدرتی در مقابل زورگویان متجاوز دنیا ایستاد و با عبور از سد خیانت‌های منافقان و لیبرال‌های داخلی و مهار و مدیریت شورش‌ها و غائله‌های گروهک‌های خودفروش، پایه‌های تنها حکومت اسلامی در جهان سلطه را مستحکم و امید و نشاط و سرزندگی را نیز به جهان اسلام تزریق کرد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب