سرویس: سیاسی
کد خبر: 66034
|
00:13 - 1403/04/13
نسخه چاپی

فرماندار ایلام:

مردم میدان‌دار اصلی صحنه انتخابات هستند

مردم میدان‌دار اصلی صحنه انتخابات هستند
فرماندار ایلام گفت: مردم میدان‌دار اصلی صحنه انتخابات هستند و هر نتیجه‌ای که حاصل شود قطعاً منتخب ریاست‌جمهوری باید مردم را ملاک عملکرد خود قرار دهد.

عبدالصاحب نادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی در همه ارکان و عرصه‌ها همواره متعلق به مردم و متکی به پشتوانه مردمی بوده؛ و طبیعتاً ادامه حیات این شجره طیبه مدیون و مرهون حمایت و پایمردی مردم عزیز است که تجلی آن در انتخابات تبلور پیدا می‌کند.

وی افزود: حضور پرشور و حماسی مردم مؤمن و شریف ایران اسلامی خصوصاً مردم عزتمند ایلام در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی و پایمردی و برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.

 فرماندار ایلام گفت: بدون تردید شما مردم فهیم و ارزشمند؛ پیروز و سربلند این انتخابات بودید و گوهر گران‌بهای اعتماد شما؛ بهترین پشتوانه برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور است.

وی بیان داشت: ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا، به‌ویژه روح پاک و مطهر سید شهیدان آیت‌الله دکتر شهید رئیسی که با نثار خون پاکشان، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند؛ ان‌شاءالله با حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم، به‌خصوص تمامی مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه استان ایلام در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد انتخاباتی پرشور باشیم و فارغ از نتیجه رأی‌گیری بی‌تردید پیروز این انتخابات مردم عزیز خواهند بود.

فرماندار ایلام گفت: مردم میدان‌دار اصلی صحنه انتخابات هستند و هر نتیجه‌ای که حاصل شود قطعاً منتخب ریاست‌جمهوری باید مردم را ملاک عملکرد خود قرار دهد.

نادری تصریح کرد: با تقدیر از زحمات کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان اعم از هیئت‌های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای محترم شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان محترم دستگاه‌های اجرائی و خدماتی، کارکنان دولت در شهرستان و اصحاب رسانه که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش صادقانه و زحمات شبانه‌روزی مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان را فراهم کردند، ان‌شاءالله به حول و قوه الهی حماسه کم‌نظیر دیگری را با مشارکت پرشور مردم خلق نمایند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب