سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66019
|
12:02 - 1403/04/12
نسخه چاپی

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام:

یک میلیون و ۶۰۵ هزار خدمات در مراکز تأمین اجتماعی ارائه شد

یک میلیون و ۶۰۵ هزار خدمات در مراکز تأمین اجتماعی ارائه شد
مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۶۰۵ هزار و ۱۵۹ خدمات در مراکز درمانی تأمین اجتماعی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،   هادی صبورظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: مجموع مطالبات مراکز طرف قرارداد بخش درمان تامین اجتماعی ایلام از سال گذشته تاکنون مبلغ سه هزار و ۵۱۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال بوده که از این میزان دو هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال پرداخت و ۷۳۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال نیز باقی مانده است.

  مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام افزود: این مبلغ بابت بخشی از مطالبات این مراکز به حساب ارایه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان از جمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی واریز شده است.‌

  مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام یادآور شد: همچنین مجموع مطالبات مراکز دانشگاهی دو هزار و ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که از این میزان یک هزار و ۵۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت و مانده مطالبات نیز بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال است.

  صبور اضافه کرد: مجموع مطالبات مراکز غیر دانشگاهی نیز هزار و ۴۸۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال است که از این میزان هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال پرداخت و ۲۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال نیز مانده است.

  مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در ایلام، گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۶٠۵ هزار و ۱۵۹ خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی ارائه شده است.

  وی تصریح کرد: همچنین در این مدت، در بخش بیمارستان ۶۳۳ هزار و ۹۵ خدمات، دی کلینیک ۴۳۹ هزار و ۱۲۷ مورد، درمانگاه شماره ۲ تعداد ۲۷٠ هزار و ۷۸۷ مورد و درمانگاه دهلران نیر ۲۶۲هزار و ۱۵٠ خدمات ارائه شده است.

  صبور تصریح کرد: در بخش ویزیت سرپایی پزشکان نیز طی سال گذشته ۷۷۲ هزار و ۳۴۹ مورد در چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی خدمات ارائه شده است.

  وی با بیان اینکه در ایلام بیش از ۵۴۰ مرکز شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز پاراکلینیک و مطب‌ها طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: در بخش خصوصی و مراکز عمومی طرف قرارداد، مابه التفاوت تعرفه‌ها توسط خود بیمه شده پرداخت می‌شود.

  صبور با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی در ۲ بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌کند، افزود: در بخش درمان مستقیم مراکز ملکی تامین اجتماعی ارائه کلیه خدمات به بیمه شدگان ۱۰۰ درصد رایگان است.

  مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: در بخش درمان غیر مستقیم از طریق خرید خدمت در مراکز دانشگاهی، مطب‌های خصوصی و.. به بیمه شدگان خدمات ارایه می‌شود.

  صبور خاطرنشان کرد: همچنین در این بخش طبق قانون و دستورالعمل‌ها، کلیه مراکز درمانی خصوصی و غیرخصوصی مکلف به عقد قرارداد با بیمه‌های پایه هستند.

 
 انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب