سرویس: سیاسی
کد خبر: 66023
|
00:22 - 1403/04/13
نسخه چاپی

امام‌جمعه بدره:

انتخابات واجبی است که قضا ندارد

انتخابات واجبی است که قضا ندارد
امام‌جمعه بدره با اشاره به اینکه انتخابات واجبی است که قضا ندارد، گفت: نباید گفت که یک رأی تأثیر ندارد زمانی که برادران حضرت یوسف (ع)، خواستند یوسف ( ع) را بکشند. فقط یک نفر رأی به نکشتنش داد، حرف آن یک نفر اثر گذاشت و یوسف زنده ماند و عزیز مصر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن دانیاری در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در روز عید سعید غدیر خم دو راهبرد پایه‌ای را در مورد انتخابات موردتوجه قرار دادند که یکی اولویت مشارکت حداکثری و دوم ضرورت انتخاب اصلح را مورد تأکید قرار دادند.

امام‌جمعه شهرستان بدره تصریح کرد: در واقع مشارکت بالای مردم در انتخابات در جهت تأمین منافع ملی، امنیت ملی، اقتدار ملی، تقویت همبستگی اجتماعی و تقویت همدلی و اهم افزای برای حل مشکلات مردم است. 

دانیاری با اشاره به اینکه انتخابات واجبی است که قضا ندارد، گفت: نباید گفت که یک رأی تأثیر ندارد زمانی که برادران حضرت یوسف ( ع)، خواستند یوسف ( ع) را بکشند. فقط یک نفر رأی به نکشتنش داد، حرف او اثر گذاشت؛ یوسف زنده ماند و عزیز مصر شد. در واقع رأی‌دادن تأثیر بسزایی دارد که حتی یک رأی می‌تواند اثرگذار باشد. پس به این فکر کنیم که رأی من می‌تواند سرنوشت مملکت رو کاملاً تغییر بدهد. 

وی افزود: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۲ حدود دویست و هفتاد هزار موجب شد که انتخابات به‌دور دوم نکشد. 

خطیب جمعه بدره خطاب به افرادی که هنوز به تصمیم نهایی در انتخاب اصلح نرسیده‌اند، افزود: افرادی که هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌اند بهترین ملاک کارنامه عملی نامزدهای انتخاباتی است که گویای شخصیت کاری آنهاست. توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را جدی بگیریم کسانی که آویزان به غرب و آمریکا هستند مسئولان خوبی نخواهند بود. 

امام‌جمعه شهرستان بدره در پایان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران علی‌الخصوص مردم استان ایلام همان‌گونه که در دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی خود دفاع کردند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور عزیزمان تحت تصرف دشمنان قرار گیرد اکنون نیز اجازه نخواهند داد که دشمنان با تبلیغات مسموم مرزهای عقیدتی ما را تصرف کند و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی خواهند زد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب