سرویس: سیاسی
کد خبر: 66024
|
00:38 - 1403/04/13
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش جوانان ایلام:

انتخابات حق قانونی و تکلیف اجتماعی است

انتخابات حق قانونی و تکلیف اجتماعی است
 مدیرکل ورزش جوانان ایلام با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفتن به مقام معظم رهبری است، گفت:  شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد جامعه است.

شهاب شهبازی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار»،گفت: در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد جامعه است. 

مدیرکل ورزش جوانان ایلام گفت: حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفتن به مقام معظم رهبری است و مشارکت گسترده‌ای مردم در پای صندوق‌های رأی، مشت کوبنده‌ای بر دهان بدخواهان و یاوه‌گویان نظام خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری عموم مردم در همراهی با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و شهدای این مرزوبوم است گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، موجب سرافرازی ملت و کشور عزیزمان خواهد شد. 

شهبازی در پایان به نمایندگی از جامعه ورزش ایلام از تمامی هم‌وطنان، علی‌الخصوص مردم عزیز و غیور همیشه در صحنه استان ایلام که در تمامی صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور دارند، در ۱۵ تیرماه با حضور شکوهمندانهٔ خود در پای صندوق‌های رأی نقش ارزنده‌ای ایفا نمایند.

 

انتهای خبر/م


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب