سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66027
|
20:23 - 1403/04/12
نسخه چاپی

کارشناس مسائل اقتصادی:

گران‌سازی بنزین مشکلات مردم را بیشتر می‌کند

گران‌سازی بنزین مشکلات مردم را بیشتر می‌کند
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: گران‌سازی بنزین مشکلات مردم را بیشتر می‌کند و به نظر می‌رسد آقای پزشکیان سعی دارد سفره مردم را کوچک‌تر کند.

علی فریادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار گفت: انتخابات یک اصل مهم در کشور است که باعث می‌شود تا آینده کشور به نحو بهتر رقم بخورد.


وی افزود امروز در شرایطی هستیم که باید همه انتخاب کنیم و اینکه چه کسی را انتخاب کنیم که آینده خودمان را به دست او بسپاریم.

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که نامزدهای ریاست‌جمهوری دارند بحث اقتصاد است و اینکه چه رویکردی دارند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود همچنین برنامه‌های نامزدها گواه عملکرد آن‌هاست.

فریادی گفت: در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند آقای پزشکیان دم از گرانی بنزین می‌زند و آن را در دستور کار خود قرار داده است و این در شرایطی است که این گران‌سازی قطعاً بر تمام زندگی مردم تأثیر خواهد گذاشت.

 وی خاطرنشان کرد: امروز بر همه آگاه است که ما در بخش اقتصادی نیازمند اقدامات در محورهای مختلف هستیم یکی از محورها اقدامات در حوزه زیربنایی برای تقویت اقتصاد و یک محور دیگر نگاه به داخل و تقویت تولید و در نتیجه حل مشکلات مردم و پیشرفت در حوزه اقتصاد است.

 وی گفت: باید توجه داشته باشیم که اقتصاد حوزه‌های مختلف را در بر می‌گیرد پس باید برنامه‌ریزی شده و کارشناسی شده عمل کنیم.

 فریادی یادآور شد: همچنین ما نیاز داریم تا با همه کشورهای دنیا رابطه برقرار کرده و خودمان را محدود به چند کشور خاص نکنیم به همین دلیل ضروری است تا رئیس‌جمهور برنامه‌های محکم، از پیش تعیین شده و کارشناسی شده در حوزه اقتصاد داشته باشد.

 وی تصریح کرد: آنچه که در مذاکرات مردم مشاهده کردند این است که آقای پزشکیان برنامه خاصی برای بهبود اقتصاد ندارد و آن را به دست کارشناسان سپرده است و این در شرایطی است که کارشناسان آقای پزشک اعتقاد به گران‌سازی و ادامه راه دولت روحانی دارند که نمونه آن گرانی بنزین ۲۵ هزاری است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب