ایلام بیدار20:23 - 1403/04/12
کارشناس مسائل اقتصادی:

گران‌سازی بنزین مشکلات مردم را بیشتر می‌کند

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: گران‌سازی بنزین مشکلات مردم را بیشتر می‌کند و به نظر می‌رسد آقای پزشکیان سعی دارد سفره مردم را کوچک‌تر کند.

علی فریادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار گفت: انتخابات یک اصل مهم در کشور است که باعث می‌شود تا آینده کشور به نحو بهتر رقم بخورد.


وی افزود امروز در شرایطی هستیم که باید همه انتخاب کنیم و اینکه چه کسی را انتخاب کنیم که آینده خودمان را به دست او بسپاریم.

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که نامزدهای ریاست‌جمهوری دارند بحث اقتصاد است و اینکه چه رویکردی دارند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود همچنین برنامه‌های نامزدها گواه عملکرد آن‌هاست.

فریادی گفت: در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند آقای پزشکیان دم از گرانی بنزین می‌زند و آن را در دستور کار خود قرار داده است و این در شرایطی است که این گران‌سازی قطعاً بر تمام زندگی مردم تأثیر خواهد گذاشت.

 وی خاطرنشان کرد: امروز بر همه آگاه است که ما در بخش اقتصادی نیازمند اقدامات در محورهای مختلف هستیم یکی از محورها اقدامات در حوزه زیربنایی برای تقویت اقتصاد و یک محور دیگر نگاه به داخل و تقویت تولید و در نتیجه حل مشکلات مردم و پیشرفت در حوزه اقتصاد است.

 وی گفت: باید توجه داشته باشیم که اقتصاد حوزه‌های مختلف را در بر می‌گیرد پس باید برنامه‌ریزی شده و کارشناسی شده عمل کنیم.

 فریادی یادآور شد: همچنین ما نیاز داریم تا با همه کشورهای دنیا رابطه برقرار کرده و خودمان را محدود به چند کشور خاص نکنیم به همین دلیل ضروری است تا رئیس‌جمهور برنامه‌های محکم، از پیش تعیین شده و کارشناسی شده در حوزه اقتصاد داشته باشد.

 وی تصریح کرد: آنچه که در مذاکرات مردم مشاهده کردند این است که آقای پزشکیان برنامه خاصی برای بهبود اقتصاد ندارد و آن را به دست کارشناسان سپرده است و این در شرایطی است که کارشناسان آقای پزشک اعتقاد به گران‌سازی و ادامه راه دولت روحانی دارند که نمونه آن گرانی بنزین ۲۵ هزاری است.