سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66396
|
15:30 - 1403/05/05
نسخه چاپی

سرپرست شهرداری مهران:

توسعه پارکینگ اربعین در دستور کار است

توسعه پارکینگ اربعین در دستور کار است
سرپرست شهرداری مهران گفت: سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین انجام گرفته و طرح توسعه، تجهیز و تکمیل پارکینگ اربعین در دستور کار است.

حیدر ناصری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: پارکینگ بزرگ اربعین یکی از پروژه‌هایی است که نقش مهمی در روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین و تسهیل تردد از مرز مهران دارد.

 وی افزود: سال گذشته  اقدامات گسترده‌ای در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین انجام گرفته و  طرح توسعه، تجهیز و تکمیل پارکینگ اربعین در دستور کار است و همچنین با تکمیل زیرساخت‌ها و تأمین اعتبار لازم به‌زودی عملیات اجرایی طرح‌های توسعه و تجهیز پارکینگ اربعین انجام می‌شود.

 سرپرست شهرداری مهران گفت: باتوجه‌به نزدیک‌شدن کنگره بزرگ اربعین تمام ظرفیت‌های مجموعه شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به کار گرفته خواهد شد البته در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 ناصری بیان داشت: خدماتی مانند نصب آب‌سردکن، سایبان، تأمین امنیت با همکاری مجموعه‌های نظامی و انتظامی، تسهیل مسیر تردد و هر آنچه که برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین نیاز است در دستور کار قرار دارد و همچنین همه مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین انجام خواهد داد.

 وی بیان داشت: باید توجه داشت که باتوجه‌به افزایش هر ساله زائران اربعین نیاز است تا زیرساخت‌ها و خدمات به نحو بهتری در اختیار زائران قرار بگیرد ما نیاز داریم تا هر ساله خدمات خود را بهتر از دیروز کنیم به همین دلیل نیاز به همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و پیگیری مسئولان استانی برای جذب اعتبار لازم هستیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد