سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67045
|
08:20 - 1403/06/17
نسخه چاپی

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

برگزاری سومین آزمون استانداردهای مهارتی در ایلام

برگزاری سومین آزمون استانداردهای مهارتی در ایلام
مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش و چهل و چهارمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی هم‌زمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، جمیلا ملکشاهی در خصوص آزمون مهارتی در ایلام اظهار کرد: سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش و چهل و چهارمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی هم‌زمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می‌شود که این آزمون در دو بخش کتبی و عملی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه آزمون آنلاین حضوری در پنج حوزه ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و هلیلان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: آزمون کتبی و حضوری به صورت آنلاین از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۳ تا ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد.

 مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: متقاضیان در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای جدید، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، چهره‌سازی، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) جدید و تصویربرداری شرکت می‌کنند.

 ملکشاهی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۲۳۵ نفر در آزمون جامع (آنلاین حضوری و عملی) شرکت می‌کنند، ابراز کرد: همچنین تعداد کل شرکت‌کنندگان در آزمون ادواری (آنلاین حضوری و عملی) ۱۵۹ نفر است.

 وی با بیان اینکه آزمون‌های عملی جامع و ادواری از ۱۷ الی ۲۳ شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: این آزمون تحت‌نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشده و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در استان ایلام فراهم‌شده است.

 به گفته ملکشاهی افراد شرکت‌کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش‌وپرورش می‌شوند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد