سرویس: سیاسی
کد خبر: 67214
|
12:06 - 1403/06/26
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مدیران باید به وظایف خود عمل کنند

مدیران باید به وظایف خود عمل کنند
امام جمعه ایلام گفت: مدیران شایسته در هر مقطع و زمانی با انگیزه هستند؛ مدیر تا زمانی مدیر هست باید به وظیفه‌اش عمل کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: مدیران شایسته در هر مقطع و زمانی با انگیزه هستند؛ مدیر تا زمانی مدیر هست باید به وظیفه‌اش عمل کند.

وی افزود: مدیری که دعوت شده در جلسه حضور پیدا کند ولی انگیزه حضور ندارد، خوب مرد باشد استعفا دهد و کنار بکشد و بگوید نیستم، چرا هست و کار را انجام می دهد؟

امام جمعه ایلام بیان داشت: مدیرانی که در این شرایط کشور ما روحیه خدمت را از دست دادند و نقشی که باید ایفا کنند را ایفا نمی کنند، بهترین دلیل بر عدم شایستگی آنها برای ماندن در این جایگاهی است که هستند، یک رئیس جمهور عوض می‌شود تا زمانی که مدیر، مدیر است وظیفه اش این است که کارش را به عنوان مسئول و حقوقی که می‌گیرد و صندلی که اشغال کرده است انجام دهد، چون حالا که احتمال دارد جابجا شود و در انجام وظایف قانونی بخواهد کوتاهی کند خیانت است به خون شهدا و به مردم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از ضروریات که در هر مقطعی از زمان برای پیشرفت جامعه ضرورت دارد وحدت بین مردم و مسئولین است، هر جا که وحدت باشد برکات و رحمت الهی فراگیر خواهد شد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد