سرویس: ورزشی
کد خبر: 67199
|
08:40 - 1403/06/26
نسخه چاپی

ملی‌پوش اسکیت:

حضور در مسابقات به نسل بعدی انگیزه می‌دهد

حضور در مسابقات به نسل بعدی انگیزه می‌دهد
ملی‌پوش اسکیت با اشاره به برگزاری رقابت‌های جهانی ایتالیا گفت: اعزام به چنین رویدادهایی باعث می‌شود نسل آینده انگیزه مضاعفی پیدا کرده و برای حضور در تیم ملی و کسب افتخار، تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  اردشیر قوانلوپور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از اعزام خود به رقابت‌های جهانی ایتالیا سخن گفت و اظهار داشت: مسابقات جهانی اسکیت ۲۰۲۴ در پنج رشته برگزار خواهد شد که من در هر سه گرایش اسکیت پارک، ورت (هاف پایپ) و استریت شرکت می‌کنم و به‌عنوان بازیکن و سرمربی به مصاف رقبای خود خواهم رفت. موضوع مهمی که وجود دارد این است که این بار کشورهای بیشتری در مسابقات شرکت دارند و بازیکنان سطح اول جهان در رقابت‌های جهانی ایتالیا به میدان می‌آیند.

 ملی‌پوش اسکیت ادامه داد: از ماه گذشته اردوهای تیم ملی را در اسکیت پارک لیو برگزار کردیم تا با آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها شویم. این اعزام‌ها بدون شک کمک خواهد کرد نسل‌های بعدی هم انگیزه لازم را به دست آورده و به ورزش اسکیت روی بیاورند.

 این ملی‌پوش کشورمان با اشاره به روند فعالیت خود گفت: از سال ۱۳۷۲ اسکیت را آغاز کردم و در رشته رولر فری استایل از سال ۱۳۸۵ نفر اول کشور و عضو تیم ملی هستم، در مسابقات آسیایی مقام چهارمی را در بازی‌های ساحلی و المپیک داخل سالن آسیایی در کارنامه دارم و در رنکینگ جهانی نیز به مقام ۱۱ و ۱۵ دست پیدا کردم.

 قوانلوپور ادامه داد: در این دوره از بازی‌ها باید با حریفانی از آمریکا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، برزیل، ژاپن، مالزی، سوئیس، مکزیک و کشورهای دیگر رقابت کنیم که بدون شک کار آسانی نیست؛ اما تلاش می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای اسکیت و ورزش ایران باشیم.

 ملی‌پوشان اعزامی ایران در بخش رولر فری استایل شامل اردشیر قوانلوپور و یلدا اسدی به‌منظور حضور در رقابت‌های جهانی روز گذشته عازم ایتالیا محل برگزاری مسابقات شدند.

 رقابت‌های جهانی اسکیت ایتالیا در شرایطی دنبال می‌شود که کاروان ایران در پنج رشته به میدان رفته و تا کنون دو طلا و یک برنز در بخش اینلاین فری استایل به دست آورده است.

 امیرمحمد سواری و ترانه احمدی به مدال طلا و رومینا سالک هم به مدال برنز جهانی اسکیت دست یافتند.
 

منبع: ورزش سه 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد