سرویس: ورزشی
کد خبر: 67201
|
08:51 - 1403/06/26
نسخه چاپی

رئیس هیئت هاکی خوزستان:

رشته هاکی نیازمند توجه است

رشته هاکی نیازمند توجه است
رئیس هیئت هاکی خوزستان گفت: هاکی خوزستان نیازمند توجه و حمایت همه‌جانبه بوده تا به جایگاه اصلی خود برگردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، پرویز بابادی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: رشته هاکی از خوزستان آغاز و سپس به سراسر کشور تعمیم یافت؛ اما در سال‌های اخیر فعالیت این رشته در خوزستان بسیار کم‌رنگ شده است.

رئیس هیئت هاکی خوزستان فعال‌کردن هیئت‌های شهرستانی را جزو برنامه‌های این هیئت دانست و افزود: بنا داریم با احیای هاکی در برخی از شهرستان‌ها به توسعه و گسترش این رشته کمک کرده همچنین علاقه‌مندان بیشتری به این رشته ورزشی جذب شوند.

 رئیس هیئت هاکی خوزستان اولویت این هیئت را توجه به حوزه آموزش دانست و گفت: استعدادیابی به کمک آموزش‌وپرورش، برگزاری کارگاه‌های مختلف و برگزاری کلاس داوری و مربیگری از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری است.

 وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با جلب حمایت مسئولان ورزش خوزستان و کمک سایر نهادها و شرکت‌ها، هاکی خوزستان را به دوران باشکوه خود برگردانیم.

 بابادی گفت: بی‌شک با معرفی جذابیت‌های این رشته ورزشی برای جوانان، این علاقه‌مندی در بین نسل نوجوان و جوان ما ایجاد می‌شود تا در این رشته فعالیت کنند؛ همچنین میل و رغبت ارگان‌های استان برای سرمایه‌گذاری در این رشته بیشتر می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه هاکی یک‌رشته بسیار گران است اضافه کرد: انتظار می‌رود فدراسیون حمایت بیشتری از ما داشته باشد.

 رئیس هیئت هاکی خوزستان با اشاره به اجرای برنامه‌های استعدادیابی در سطح خوزستان گفت: با آغاز مدارس و دانشگاه‌ها، تیم‌های استعدادیاب ما نفرات نخبه را شناسایی کرده و آموزش‌های لازم را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

 وی در پایان گفت: حضور پیش‌کسوتان و بزرگان این رشته و استفاده از تجربیات آنها، کمک بسیاری به ما کرده و قطعاً با اتحاد و همدلی روزهای خوشی را برای هاکی استان رقم می‌زنیم.

 

منبع: ورزش سه

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد