سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67190
|
04:19 - 1403/06/26
نسخه چاپی

استاندار ایلام مطرح کرد:

همکاری دستگاه‌ها شرط موفقیت نهضت ملی مسکن

همکاری دستگاه‌ها شرط موفقیت نهضت ملی مسکن
استاندار ایلام گفت: موفقیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به هم‌افزایی و تعامل میان نهادهای مختلف بستگی دارد.

حسن بهرام‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: ساخت مدارس و مساجد هم‌زمان با پروژه‌های نهضت ملی یک ضرورت و نشان‌دهنده توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی ساکنان جدید است که به ارتقای کیفیت زندگی در مناطق جدید مسکونی کمک می‌کند.

 وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات زیرساختی به پروژه‌های مسکن گفت: موفقیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به هم‌افزایی و تعامل میان نهادهای مختلف بستگی دارد.

 استاندار ایلام به تأثیر زمان بر هزینه‌های تمام‌شده اشاره کرده و خواستار تسریع در عملیات پروژه‌ها شده که این نکته به اهمیت زمان‌بندی در پروژه‌های عمرانی و تأثیر آن بر اقتصاد و بودجه اشاره دارد.

 بهرام‌نیا بیان داشت: حراست از حقوق مردم و دولت نشان‌دهنده تعهد به شفافیت و عدالت در فرایندهای اداری و اجرایی است که این موضوع می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی نسبت به دولت کمک کند.

 این مسئول با تأکید بر لزوم تعامل دوجانبه میان بانک‌ها و متقاضیان گفت: تعامل دوجانبه میان بانک‌ها و متقاضیان به عنوان یکی از ارکان موفقیت پروژه‌های مسکن است.

 استاندار ایلام یادآور شد: نوسازی بافت‌های فرسوده و تبدیل آن‌ها به بافت نو، نشان‌دهنده توجه به بهبود کیفیت زندگی شهری و طراحی شهری است. این اقدام می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های شهری و افزایش زیبایی شهر کمک کند.

 بهرام‌نیا در ادامه گفت: اولویت‌بندی تحویل واحدهای مسکن بر اساس آورده متقاضیان است؛ این رویکرد به عدالت اجتماعی و شفافیت در توزیع منابع کمک می‌کند و می‌تواند به ایجاد انگیزه در متقاضیان برای تکمیل آورده خود منجر شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد