سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67187
|
03:16 - 1403/06/26
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

حل مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری دستگاه‌ها است

حل مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری دستگاه‌ها است
فرماندار چرداول گفت: رفع مشکلات متعدد ترافیکی و حمل و نقل منوط به همکاری و تحقق مصوبات شورای ترافیک است که مسئولان مربوطه باید این مصوبات را به سرانجام برسانند.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: رفع مشکلات متعدد ترافیکی و حمل و نقل منوط به همکاری و تحقق مصوبات شورای ترافیک است که مسئولان مربوطه باید این مصوبات را به سرانجام برسانند.

وی افزود: اعضای شورای ترافیک شهرستان چرداول امورات محوله خود را به استان تعمیم ندهند و باید مسئولان مربوطه در شهرستان پیگیر مسائل مختلف باشند.

فرماندار چرداول گفت: بیشتر مصوبات در شهرستان قابل حل و فصل هستند؛ اما برخی از مدیران در این زمینه کم‌کاری می‌کنند و از این پس با این مدیران برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان چرداول در خصوص مسیر خطرناک سرابله - پل سیمره گفت: عدم نصب علائم هشداردهنده و شانه‌سازی جاده در این مسیر کاملاً مشهود است و در این رابطه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید هر چه سریع‌تر این مشکلات را رفع کند.

محمدی در ادامه خواستار رفع مشکلاتی از قبیل: وضعیت دست‌فروشان سطح شهر سرابله، دوربین میدان معلم سرابله، خط‌کشی خیابان‌های سرابله و محدوده مدارس و جایگاه پسماند سرابله شد.

مواردی از جمله: پارکینگ ماشین‌آلات سنگین، رفع مشکلات دوربین‌های ترافیکی شهر سرابله، نصب سرعت‌کاه در ورودی غربی شهر شباب، تعیین وضعیت سرویس دانش‌آموزی، پل هوایی در شهر شباب، رفع مشکل واریانت ورودی روستای سنگ سفید، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده نسار چرداول، مدیریت دست‌فروشان سرابله، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر سرابله، شانه‌سازی جاده سرابله - پل سیمره، احداث پایگاه امداد جاده‌ای در بخش زاگرس، خط‌کشی معابر شهرها، شانه سازی جاده روستای زنجیره و حذف پیچ خطرناک از جمله مهم‌ترین مسائل ترافیکی شهرستان چرداول هستند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد