سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67042
|
03:16 - 1403/06/17
نسخه چاپی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام:

کارآفرینان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند

کارآفرینان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: کارآفرینان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند و اهمیت زیادی در توسعه و پویایی جامعه دارند.

علی‌اشرف تابانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: کارآفرینان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند و اهمیت زیادی در توسعه و پویایی جامعه دارند.

 وی افزود: برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در راستای برقراری عدالت اجتماعی هستند و برنامه‌ریزی‌ها در این راستا است به همین دلیل این موضوع نشان‌دهندهٔ اهمیت بیمه تأمین اجتماعی در حمایت از کارگران و کارفرمایان و همچنین در ایجاد یک جامعه عادلانه‌تر است.

 مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: ۵۵ درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارد که این پوشش شامل ۸۰ هزار اشتغال است.

 

 وی خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند تقسیط بدهی‌ها و بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای کارفرمایان در راستای تلاش‌های سازمان تأمین اجتماعی برای حمایت از کارفرمایان و کاهش فشارهای اقتصادی بر آنهاست.

 

 تابانی گفت: برگزاری جشنواره کارفرمایان برتر به‌عنوان یک اقدام برای تقویت روابط با شرکای اجتماعی و تشویق کارآفرینی مطرح می‌شود. این جشنواره به‌نوعی به شناسایی و تجلیل از تلاش‌های کارفرمایان موفق کمک می‌کند.

 
 وی تصریح کرد: نقش سازمان تأمین اجتماعی در تحقق و پیش برندگی و عدالت در جامعه مهم و ضروری است به همین دلیل این سازمان برای عمل‌کردن به وظایف خود نیازمند حمایت است.
 




 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد