سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67060
|
01:28 - 1403/06/18
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

چرداول مهیای ورود سرمایه‌گذاران است

چرداول مهیای ورود سرمایه‌گذاران است
فرماندار چرداول گفت: شهرستان چرداول دارای یک موقعیت ویژه و مناسب برای سرمایه‌گذاری در زمینه صنعت، اقتصادی و نیروی متخصص کار است.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: تمام امکانات لازم جهت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد صنایع مختلف در شهرستان چرداول فراهم است.

وی افزود: شهرستان چرداول دارای یک موقعیت ویژه و مناسب برای سرمایه‌گذاری در زمینه صنعت، اقتصادی و نیروی متخصص کار است که این شهرستان با توجه به اینکه در ورودی اصلی استان ایلام و مجاورت استان‌های لرستان و کرمانشاه دارد برای سرمایه‌گذاری دولتی و خصوص مناسب است.

فرماندار با اشاره به امکانات مختلف شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان گفت: در شهرک صنعتی شباب و ناحیه صنعتی سرابله امکانات موردنیاز برای استقرار کارخانه‌ها و صنایع فراهم شده و همچنین با تمام توان از سرمایه‌گذاری در شهرستان چرداول استقبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: استفاده از نیروهای بومی و متخصص یکی از اولویت‌هایی است که دنبال می‌شود به جهت اینکه این مورد می‌تواند به حل مشکل اشتغال کمک کند و به همین دلیل ما ضروری است تا همه صنایعی که در شهرستان چرداول فعالیت می‌کنند از نیروی بومی استفاده کنند.

محمدی گفت: طی دو ماه آینده کارخانه کاغذ سنگی با ظرفیت ۵ هزار تن به بهره‌برداری رسیده که این کارخانه زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم می‌کند؛ باید توجه داشت که این کارخانه قطعاً فرصت‌های شغلی دیگری را در کنار خود در شهرستان چرداول فراهم خواهد آورد.

وی تصریح کرد: کارخانه کاغذ سنگی به جهت اهمیت زیست‌محیطی و جلوگیری از قطع درختان قطعاً مورد توجه قرار گرفته و در آینده استعداد توسعه اقتصادی بیشتر در شهرستان و همچنین ارتقا ظرفیت را دارد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد