سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67050
|
08:22 - 1403/06/17
نسخه چاپی

مدیر آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد:

برگزاری آزمون جامع مهارتی کاردانش در ایلام

برگزاری آزمون جامع مهارتی کاردانش در ایلام
مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش و چهل و چهارمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی هم‌زمان با سراسر کشور در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  جمیلا ملکشاهی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال جاری در ایلام خبر داد و گفت: این آزمون در۲ بخش کتبی و عملی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود.

   مدیر آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه آزمون آنلاین حضوری در پنج حوزه ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و هلیلان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: آزمون کتبی و حضوری به صورت آنلاین از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۳ تا ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: متقاضیان در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای جدید، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، چهره‌سازی، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) جدید و تصویربرداری شرکت می کنند.

 ملکشاهی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۲۳۵ نفر در آزمون جامع (آنلاین حضوری و عملی) شرکت می‌کنند، ابراز کرد: همچنین تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون ادواری (آنلاین حضوری و عملی) ۱۵۹ نفر است.

 وی با بیان اینکه آزمون‌های عملی جامع و ادواری از ۱۷ الی ۲۳ شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشده و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در استان ایلام فراهم‌شده است.

 به گفته ملکشاهی افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.


 انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد