سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67058
|
05:21 - 1403/06/18
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام مطرح کرد:

کم‌کاری بانک‌ها در طرح ملی مسکن

کم‌کاری بانک‌ها در طرح ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: متأسفانه از ابتدای امسال مبلغ محسوسی از سوی بانک‌ها به طرح ملی مسکن اختصاص نیافته که نشان‌دهنده کم‌کاری در این زمینه است و نیاز است در این خصوص پیگیری صورت گیرد.

فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: طرح مسکن ملی یکی از طرح‌هایی در استان ایلام است که مطالبه مردمی و با همه امکانات در تلاش هستیم تا بتوانیم در این زمینه مطالبه مردمی را برآورده سازیم.

وی افزود: قرار است ۱۲ هزار و ۸۰۰ واحد در مناطق شهری ایلام ساخته شود که از این تعداد واحد عملیات ساخت ۶ هزار و ۱۰۰ واحد آغاز شده که در صورت همکاری بانک‌ها و تأمین آورده متقاضیان ۶۰۰ واحد در شهرهای ایلام و دره شهر تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طرح ملی مسکن تاکنون در ایلام ۳۹ درصد رشد داشته که پیشرفت این طرح به دو عامل آورده متقاضیان و بانک بستگی دارد.

دوستی گفت: متأسفانه از ابتدای امسال مبلغ محسوسی از سوی بانک‌ها به طرح ملی مسکن اختصاص نیافته که نشان‌دهنده کم‌کاری در این زمینه است و نیاز است در این خصوص پیگیری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: طرح ملی مسکن یک طرح ضروری مورد مطالبه مردم است که ضروری است تا با هماهنگی همه دستگاه‌ها در راستای پیشرفت این طرح اقدام شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد