سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67016
|
04:14 - 1403/06/14
نسخه چاپی

با پیگیری‌های ایلام بیدار؛

مشکل بالگرد در ایلام حل شد

مشکل بالگرد در ایلام حل شد
با پیگیری‌های ایلام بیدار مشکل بالگرد در ایلام حل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، طی روزهای گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر ترک بالگرد در ایلام در صورت نبود زیرساخت‌ها که این خبر با واکنش‌های مردمی در این زمینه مواجه شد.

بالگرد طی مأموریت خود در ایلام سبب شده بود تا جان بسیاری از مردم ایلام نجات پیدا کند. چون در مناطق صعب‌العبور و جاهایی که نیاز به انتقال سریع بیماران به بیمارستان است در سریع‌ترین زمان ممکن بالگرد حضور یافته و جان انسانی نجات پیدا می‌کرد.

موضوع بالگرد مورد پیگیری سایت خبری تحلیلی «ایلام بیدار» قرار گرفت تا جایی که با واکنش اسدالله چراغی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی روبه‌رو شده و دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام و نهادهای مرتبط موظف به حل این مسئله شده و هیچ‌گونه قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

نکته جالب سکوت برخی مسئولان در این رابطه بود که حتی این خواسته مردمی را حل نکرده و اگر واکنش رسانه‌ها نبود قطعاً بالگرد از ایلام می‌رفت.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: خوشبختانه با جلسه‌ای که برگزار شد مشکل بالگرد در ایلام حل شد.

وی افزود: فعلاً تا آماده شده آشیانه بالگرد در جمعیت هلال‌احمر مستقر شده تا مشکل مرتفع گردد.

وی تصریح کرد: شهرداری، دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام و اداره راه و شهرسازی موظف به ساخت آشیانه برای بالگرد هستند.

حسنی تصریح کرد: قطعاً به‌صورت جد پیگیر این قضیه بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

انتهای خبر/ر

 



 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد