سرویس: سیاسی
کد خبر: 66392
|
12:50 - 1403/05/06
نسخه چاپی

امام‌جمعه چرداول:

دشمن به دنبال ضربه‌زدن به پایگاه نمازجمعه است

دشمن به دنبال ضربه‌زدن به پایگاه نمازجمعه است
امام‌جمعه چرداول گفت: نمازجمعه به‌عنوان اجتماع مؤمنین دارای برکات فراوانی است که می‌تواند منشأ خیر در کشور باشد؛ به همین دلیل دشمنان به دنبال ضربه‌زدن پایگاه نمازجمعه هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن فریادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: یکی از افتخارات استان ایلام پذیرایی از زائران اربعین و خادمی زائران اباعبدالله (ع) است که در طول سال‌های گذشته این مورد به‌خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به پنج مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه گفت: نمازجمعه به‌عنوان اجتماع مؤمنین دارای برکات فراوانی است که می‌تواند منشأ خیر در کشور باشد؛ به همین دلیل دشمنان به دنبال ضربه‌زدن پایگاه نمازجمعه هستند؛ زیرا این پایگاه یک پایگاه مردمی و مردم‌محور است.

 امام‌جمعه چرداول اظهار داشت: امروز هم نیازمند عملیاتی شبیه عملیات مرصاد در حوزه رسانه و فضای مجازی در قالب جهاد تبیین هستیم؛ زیرا نقشه دشمنان، نقشه تخریب انقلاب و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است.

فریادی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: پر کردن سنگر نمازجمعه مقابله جدی با تهدیدات و توطئه‌های دشمنانی است که سعی دارند هویت ما را با فرهنگ غربی جابه‌جا کنند؛ همچنین دشمنان سال‌ها تلاش دارند تا با استفاده از هر وسیله‌ای فرهنگ اسلامی و هویت ما را بگیرند به همین دلیل باید مراقب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیاز داریم به تبیین و نمازجمعه سنگر تبیین اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان است به همین دلیل دشمنان همواره در تلاش هستند تا به نمازجمعه آسیب وارد کنند.

امام‌جمعه چرداول تصریح کرد: یکی از مطالبات بحق کشاورزان پرداخت به‌موقع پول گندم است که بعد از ماه‌ها تحویل گندم توسط کشاورزان هنوز به آنها پرداخت نشده است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد