سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66368
|
11:59 - 1403/05/03
نسخه چاپی

هم‌زمان با هفته بهزیستی؛

۲۷۷ طرح بهزیستی در ایلام افتتاح شد

۲۷۷ طرح بهزیستی در ایلام افتتاح شد
۲۷۷ طرح به‌منظور خدمات‌دهی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و عموم مردم ایلام هم‌زمان با سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس این سازمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، آیین افتتاح این طرح‌ها شامل یک واحد مسکونی از جامعه هدف دارای معلولیت با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولان بهزیستی ایلام روز چهارشنبه در روستای چشمه کبود شهرستان ایلام برگزار شد.

حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به افتتاح طرح‌های هفته گرامیداشت بهزیستی در استان، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۲۰۰ پروژه مربوط به اشتغال مددجویان، ۷۳ واحد مسکونی، دو مرکز مشاوره در شهرستان‌های سیروان و دهلران، یک مرکز ترک اعتیاد در دره شهر و یک گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان ایوان است.

 به گفته نورعلیوند علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض مسکن، معرفی مددجویان به دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌منظور معافیت هزینه انشعاب رایگان آب، برق و گاز، صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری‌ها و معرفی متقاضیان به شرکت گاز برای پرداخت هزینه لوله‌کشی داخلی گاز منازل از دیگر خدمات بهزیستی به جامعه هدف است.

 وی بیان کرد: پرداخت کمک ودیعه مسکن به‌صورت تسهیلات و بلاعوض از دیگر خدمات حوزه مسکن این اداره کل به جامعه هدف برای حمایت از این قشر است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد