سرویس: سیاسی
کد خبر: 66322
|
10:48 - 1403/05/01
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

تنگه کوشک برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است

تنگه کوشک برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است
 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به برگزاری یادواره شهدای حماسهٔ کوشک که با حضور عموم مردم و مسئولان استانی در روز چهارشنبه ۳ مرداد رأس ساعت ۲۱ در ایوان خبر داد و گفت: حماسه تنگه کوشک برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار قدرت اله کریمیان صبح امروز در نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی یادواره شهدای حماسه کوشک ایوان گفت: حماسهٔ تنگه کوشک ایوان یکی از نبردهای ماندگار در سال ۱۳۶۷ است که با حضور بسیج مردمی و پشتیبانی نیروهای ارتش در برابر تجاوز رژیم بعث عراق شکل گرفت و به‌عنوان یک برگ زرین در تاریخ دفاع مقدس ایلام می‌درخشد. 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: برگزاری یادواره شهدای حماسه تنگه کوشک و سایر یادواره‌های ایلی و منطقه‌ای توسط مردم باعث ماندگاری و اثربخشی آنها در بین مردم خصوصاً نسل‌هایی که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، می‌شود و این موضوع بایستی به‌عنوان نقطه قوت دنبال شود. 

وی ادامه داد: برای معرفی این حماسه در سطح ملی و ثبت در تقویم رسمی بایستی پیگیری مستمر انجام شود و چرا که ما یک گذشته روشن داریم و دفاع مقدس بخشی ازاین‌گذشته روشن است که تبدیل به هویت ما شده است. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پایان این نشست از برگزاری یادواره شهدای حماسهٔ کوشک که با حضور عموم مردم و مسئولان استانی در روز چهارشنبه ۳ مرداد رأس ساعت ۲۱ در ایوان خبر داد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد