سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66308
|
18:58 - 1403/04/31
نسخه چاپی

فرماندار ویژه دهلران:

فعال‌شدن مرز چیلات نقش مؤثری در سفره مرزنشینان دارد

فعال‌شدن مرز چیلات نقش مؤثری در سفره مرزنشینان دارد
فرماندار ویژه دهلران راه‌اندازی مرز چیلات را فرصتی کم‌نظیر برای دهلران برشمرد و گفت: فعال‌شدن این مرز ضمن توسعه صادرات و اشتغال، نقش مؤثری در سفره مرزنشینان دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  لطیف صادقی شامگاه امروز در نشست ستاد اربعین دهلران، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال برای سایت جدید اربعین با وسعت ۳.۵ هکتار در دو مسیر رفت‌وبرگشت زائران اربعین هزینه شد که امسال نیاز است سایر بخش‌های آن نیز تکمیل شود.

 وی افزود: دهلران یکی از مسیرهای اصلی ورود و خروج زائران اربعین به استان است که باید در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران، برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

 فرماندار ویژه دهلران با تأکید بر اجرای تمهیدات ویژه در خدمات‌رسانی به زائران باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی و فصل گرم سال در ایام اربعین، گفت: اربعین حسینی یک جریان فرهنگی است و خدمات‌رسانی به زوار یک افتخار برای مردم مرزنشین دهلران به شمار می‌آید.

 صادقی خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت بزرگ، برای معرفی شهرستان دهلران در همه عرصه‌ها استفاده شود و همچون گذشته خادم شایسته‌ای برای زائران عتبات‌عالیات و اربعین حسینی باشیم.

 وی با اشاره به برپایی موکب‌های مردمی برای پذیرایی و استقبال از زائران عتبات‌عالیات، یادآور شد: مردم دهلران در سال‌های گذشته در خدمت به زائران سنگ تمام گذاشتند و به‌طورقطع این روند امسال باقدرت دنبال می‌شود و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اربعین شهرستان نیز در این راستا از همه ظرفیت‌ها بهره خواهند گرفت تا شاهد تسریع در خدمت به زائران باشیم.

 فرماندار ویژه دهلران اضافه کرد: این شهرستان آماده ارائه خدمات و پذیرایی از زائران است و برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها برای ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد.

 صادقی راه‌اندازی مرز چیلات را فرصتی کم‌نظیر برای شهرستان دهلران برشمرد و تأکید کرد: فعال‌شدن این مرز ضمن توسعه صادرات و اشتغال، نقش مؤثری در سفره مرزنشینان دارد.

 وی با قدردانی از زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان برای طراحی و آماده‌سازی سایت جدید اربعین شهرستان دهلران، گفت: موکب‌های این شهرستان ساماندهی شده و آماده خدمات‌رسانی به زوار هستند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد