سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66306
|
22:13 - 1403/04/31
نسخه چاپی

فرماندار مهران خبر داد:

تردد ۲۸۰ هزار نفر از مرز مهران

تردد ۲۸۰ هزار نفر از مرز مهران
فرماندار مهران با اشاره به تردد روا در پایانه مرزی شهید سلیمانی، گفت: از ابتدای محرم تا کنون حدود ۲۸۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،علی‌عباس شفیعیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه مهران اظهار کرد: از ساعت ۲۴ شب گذشته تا کنون حدود پنج هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر، تردد در مرز مهران عادی و روان است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اتوبوس به تعداد کافی برای جابه‌جایی زوار در مرز مهران وجود دارد.

 فرماندار مهران با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه، مرزبانی، انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای ایجاد تسهیلات مناسب برای تردد زوار در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: همه زیرساخت‌های مرز مهران در حال آماده‌شدن برای استقبال از زوار اربعین حسینی است.

 وی با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ ۱۰ هزار خودرویی قبل از میدان اربعین و در نزدیکی پایانه مرزی شهید حاج‌قاسم سلیمانی، گفت: از همه زوار و مسافرانی که با خودروی شخصی به مرز مهران مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود که از پارک خودرو در حاشیه راه‌های منتهی به مرز خودداری و از پارکینگ برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

 شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش و توان همه دست‌اندرکاران و مسئولان استان در راستای برگزاری اربعینی باشکوه در سال جاری پای‌کار است.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد