سرویس: سیاسی
کد خبر: 66300
|
13:13 - 1403/04/31
نسخه چاپی

رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام:

۳ هزار ناظر در انتخابات کار نظارت را انجام داده‌اند

۳ هزار ناظر در انتخابات کار نظارت را انجام داده‌اند
رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: شورای نگهبان از سال گذشته تاکنون در چهار انتخابات مهم ۳ هزار ناظر کار انتخابات را انجام داده است.

مسعود صیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: سال روز تأسیس شورای نگهبان بیانگر تلاش‌های این نهاد مهم برای صیانت از انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات است در ابتدای انقلاب اسلامی همواره در این راه از هیچ تلاشی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی دریغ نکرده است.

 وی افزود: شورای نگهبان از سال گذشته تاکنون در چهار انتخابات مهم ۳ هزار ناظر کار انتخابات را انجام داده و در این زمینه نظارت‌ها به‌دقت و با کم‌ترین خطا انجام گرفت.

 رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام بیان داشت: در بحث نظارت در انتخابات در تمامی مراحل برگزاری انتخابات به‌دقت نظارت‌ها انجام شده و آرا صحیح‌وسالم بود.

 صیدی گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ‌گونه گزارشی مینی بر تخلف نداشتیم؛ چون مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردمی در انتخابات شورای نگهبان است و خوشبختانه در این زمینه مشکلی خاصی وجود ندارد.

 رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام خاطرنشان کرد: ایلام در انتخابات ثابت کرده که جز استان‌های برتر در زمینه مشارکت است و هر جا که لازم بوده مردم به میدان آمده و در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

 وی تصریح کرد: مشارکت مردم ایلام در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری به میزان ۵۷ درصد بوده و همچنین امسال شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بودیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد