سرویس: سیاسی
کد خبر: 65995
|
15:18 - 1403/04/10
نسخه چاپی

 دبیر ستاد انتخابات ایلام:

 ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات، میزبان مردم ایلام است

 ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات، میزبان مردم ایلام است
 دبیر ستاد انتخابات ایلام با اشاره به اینکه کل شعب اخذ رأی در سطح ایلام در حال آماده‌سازی است، گفت: ۶۳۳ شعبه اخذ رأی همانند مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری، برای مرحله دوم انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز میزبان مردم ایلام هستند.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشید زرگوش عصر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، با اشاره به فراهم‌شدن کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ایلام، اظهار کرد: ۶۳۳ شعبه اخذ رأی همانند مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه، برای مرحله دوم انتخابات نیز میزبان مردم ایلام هستند.

دبیر ستاد انتخابات ایلام با اشاره به اینکه کل شعب اخذ رأی در سطح ایلام در حال آماده‌سازی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات است، تصریح کرد: به‌روزرسانی دستگاه‌های احراز هویت و فراهم‌کردن ملزومات لازم برای مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ایلام در حال انجام است.

 وی با اشاره به تأیید نتیجه مرحله اول انتخابات توسط شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای مرحله دوم، هم اکنون آغاز شده و ستادهای استانی نیز می‌توانند فعالیت تبلیغی خود را آغاز کنند.

 زرگوش با بیان اینکه مدارک موردنیاز برای شرکت در انتخابات اصل کارت ملی و شناسنامه است، یادآور شد: سن انتخاب‌کنندگان در انتخابات ۱۵ تیرماه، ۱۸ سال تمام است و براین‌اساس، همه متولدین روز ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی سراسر کشور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری شرکت کنند.

 وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در ۱۵ تیرماه با هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات ایلام انجام شده است.

 

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب