سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66004
|
16:22 - 1403/04/11
نسخه چاپی

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام خبر داد:

توزیع ۳ هزار ۲۹۵ پنل خورشیدی به جامعه عشایری ایلام

توزیع ۳ هزار ۲۹۵ پنل خورشیدی به جامعه عشایری ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: سه هزار و ۲۹۵ پنل خورشیدی در سال‌های اخیر به جامعه عشایری ایلام واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،ولی‌الله ناصریعصر امروز در آیین واگذاری سه هزار و ۲۹۵ پنل خورشیدی در سال‌های اخیر به جامعه عشایر ایلام، اظهار کرد: برای احداث و نصب این پنل‌های خورشیدی ۱۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل توزیع شرکت برق ایلام افزود: در دولت سیزدهم ۸۵۰ پنل خورشیدی با اعتبار ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به ۸۵۰ خانواده عشایری ایلام واگذار شده است.

 ناصری ادامه داد: همچنین تاکنون ۱۶۴ نیروگاه خورشیدی با ۲۰۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خرید تضمینی برق احداث شده است.

 وی یادآور شد: در دولت سیزدهم پرتی برق در شبکه توزیع از ۱۱.۲۵ درصد به ۹.۸۸ درصد و تک‌رقمی شدن تلفات برق در شبکه برای اولین‌بار در ایلام از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

 ناصری کاهش ۳۶.۸ درصدی خاموشی‌های برق به‌ازای هر مشترک در استان را از ۵۶۳ دقیقه به ۳۵۶ دقیقه و همچنین مدیریت پیک‌بار و حذف خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده را از دیگر خدمات شرکت توزیع برق استان در دولت سیزدهم برشمرد.

 وی تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی به کابل‌های خود نگه‌دار از ۷۵.۳ درصد به ۹۵ درصد، نصب هشت هزار و ۵۰۰ چراغ ال. ای. دی برای روشنایی معابر عموی در شهرهای ایلام، مهران و شهرستان‌های در مسیر تردد زائران و افزایش چراغ‌های فوق کم‌مصرف به ۲۴ هزار عدد در ماه‌های آینده، توسعه و تکمیل خدمات الکترونیکی و غیرحضوری را از جمله فعالیت‌های این شرکت ذکر کرد.

 مدیرعامل توزیع شرکت برق ایلام اضافه کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمند قابل‌کنترل قطع از راه دور بین مشترکان توزیع شده است.

 وی بیان کرد: ۲۳۰ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه فشار متوسط، ۶۷۰ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه فشارضعیف و ۸۷۰ دستگاه پست توزیع با ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب