سرویس: سیاسی
کد خبر: 66008
|
00:55 - 1403/04/12
نسخه چاپی

امام‌جمعه آبدانان:

حضور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

حضور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است
امام‌جمعه آبدانان گفت: باید توجه داشت که دشمن در پی آن است تا با هر ترفندی که شده به انتخابات لطمه وارد کند به همین دلیل همه باید مراقب باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشده و حضور ما در انتخابات به منزله شکست نقشه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمد فداله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: حضور پای صندوق رأی واجب عینی است یعنی زن و مرد باید برای حفظ اسلام، برای روسیاه کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی و... رأی بدهند.

 وی با اشاره به اینکه مردم مطمئناً مثل همیشه تکلیف خود را انجام خواهند داد، تصریح کرد: شما طرفداران کاندیداها  اگر می‌خواهید کاری انجام دهید با ۱۰۰ تومان و دویست تومان و....رأی نخرید، چون کار حرام انجام داده‌اید و آبروی انتخابات را زیر سئوال برده‌اید.

 امام‌جمعه آبدانان گفت: کاندیدها از همین بدو ورود تلاش کنند ولایت‌مداری خود را نشان داده و همان‌گونه که مقام معظم رهبری امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را چهاراصل مهم برای انتخابات ایده‌آل مطرح کردند، با این اصول میزان و معیار حرکت کنند.

 وی در ادامه گفت: از طرف تک‌تک کسانی که ولی‌نعمت مردم هستند تعظیم فرود می‌آوریم بر ای حضور شما که با آمدن خود مشتی بر دهان یاوه‌گویان زدید .

 امام‌جمعه آبدانان بیان داشت: باید توجه داشت که دشمن در پی آن است تا با هر ترفندی که شده به انتخابات لطمه وارد کند به همین دلیل همه باید مراقب باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشده و حضور ما در انتخابات به منزله شکست نقشه‌های دشمنان است.

 وی یادآور شد: مشارکت در انتخابات یک امر مهم و ضروری است که باعث می‌شود تا با پایه‌گذاری یک دولت قوی و کارآمد سبب شویم تا در آینده مشکلات کشور حل شود به همین دلیل داشتن یک دولت قوی و کارآمد مهم و ضروری است که می‌تواند سبب حل مشکلات کشور شود.

 احمد فداله گفت: مسئولین بدانند این حضور مسئولیت ما و آن‌ها را چندبرابر کرده و باید نوکر این مردم بود و به آن‌ها خدمت کرد و از آن‌ها حمایت کنیم .

 امام‌جمعه آبدانان تصریح کرد: در ایجاد فضای شورانگیز در انتخابات رسانه‌های نقش مهمی دارند که می‌توانند مشارکت مردمی را افزایش دهند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب