سرویس: سیاسی
کد خبر: 66006
|
00:39 - 1403/04/12
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه پیام نور واحد سرابله:

انتخاب آگاهانه یک وظیفه مهم است

انتخاب آگاهانه یک وظیفه مهم است
رئیس دانشگاه پیام نور واحد سرابله گفت: حضور آگاهانه در انتخابات و تبیین این امر یک وظیفه مهم است که همه در آن نقش داریم و باید زمینه انتخاباتی پرشور را فراهم آوریم.

زینب علی‌شیروانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: امروز در شرایطی هستیم که دشمن به دنبال این است که هویت ما را از ما بگیرد و به مشارکت در عرصه‌های مختلف لطمه بزند به همین دلیل همواره در تلاش است تا به هر طریقی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

 وی افزود: باید توجه داشت که امروز در وضعیت حساسی هستیم و نیاز داریم تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در این وضعیت باید همه در کنار هم باشیم تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد سرابله گفت: انتخابات یکی از محورهای مهمی است که از اصول اساسی در کشور است که شرکت در آن وظیفه عمومی است و باعث می‌شود تا بسیاری از رویکردها اصلاح شده و افراد اصلح در این حوزه بتوانند تغییر ایجاد کند.

علی‌شیروانی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در کشور تغییرات ایجاد کنیم باید صندلی‌های مجلس را در اختیار افرادی بگذاریم که توانایی ایجاد تغییر داشته باشند چرا که برخی تصمیم‌گیری‌های نادرست قطعاً تبعات مختلفی را به دنبال خواهد شد و حتی می‌تواند مشکل ایجاد کند.

 وی یادآور شد: ما نیاز داریم که انتخابات پرشور برگزار کنیم چرا که انتخابات باعث می‌شود تا مشکلات حل شود و رویکردهای تازه‌ای اتخاذ گردد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد سرابله بیان داشت: اگر کسی خواست در انتخابات حضور نداشته باشد باید بداند که در سرنوشت کشور خودش نقش نداشته و میدان را به دشمن داده تا هر جور که بخواهد رفتار کند.

علی‌شیروانی گفت: حضور آگاهانه در انتخابات و تبیین این امر یک وظیفه مهم است که همه در آن نقش داریم و باید زمینه انتخاباتی پرشور را فراهم آوریم چرا که دشمن فعالیت خود را از ماه‌های قبل آغاز کرده و از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به انتخابات فروگذار نخواهد کرد به همین دلیل همه وظیفه داریم تا با برگزاری انتخاباتی پرشور توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب