سرویس: سیاسی
کد خبر: 66005
|
16:08 - 1403/04/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

دفاع مقدس ما متفاوت از سایر جنگ‌ها بود

دفاع مقدس ما متفاوت از سایر جنگ‌ها بود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه، امروز وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احیای فرهنگ ایثار وشهادت و انتقال آن به نسل جوان است، گفت: دفاع مقدس ما از لحاظ دفاعی و اعتقادی متفاوت از سایر جنگ‌های جهان بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سرتیپ پاسدار سید صادق حسینی عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: دفاع مقدس ما از لحاظ دفاعی و اعتقادی متفاوت از سایر جنگ‌های جهان بود. 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران مورد هجوم ناجوانمردانه قدرت‌های عالم قرار گرفت که با رشادت و ازجان‌گذشتگی شهیدان، جانبازان و ایثارگران ما امروز شاهد سربلندی ایران اسلامی می‌باشیم. 

وی افزود: برای حفظ آثار، ایثار، رشادت‌ها، دلاوری‌ها، از خودگذشتگی، شجاعت، عشق به میهن، امروز وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احیای این فرهنگ و انتقال آن به نسل جوان می‌باشد.

حسینی یادآور شد: تولیدات فاخری از جمله فیلم، تله‌فیلم، کتاب، مستند و شعر نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در بین نسل جوان دارد که البته تا کنون اقدامات خوب و مؤثری در این زمینه انجام شده اما نیازمند تلاش و کار بیشتری است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان کرد: یکی از امتیازات ویژه استان ایلام، کنگره عظیم و جهانی اربعین می‌باشد که این استان دروازه تشرف به زیارت ائمه اطهار است، لذا باید در شناخت یادمان‌ها و شهدای عزیز ایلام به زائرین عزیز اقدامات ویژه‌ای از قبیل برنامه تشرف زیارت در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: ما در آستانه یک حماسه بزرگ هستیم و آن هم دور دوم انتخاب ریاست‌جمهوری می‌باشد؛ لذا تلاش برای مشارکت بالای مردم در این انتخابات که حق اجتماعی آنها می‌باشد برای ساختن یک ایران قوی و ادامه راه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی وظیفه همگانی ما می‌باشد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب