سرویس: سیاسی
کد خبر: 66007
|
00:48 - 1403/04/12
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی فرماندار چرداول:

حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت جمهوری اسلامی است

حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت جمهوری اسلامی است
معاون سیاسی امنیتی فرماندار چرداول گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت جمهوری اسلامی است و این موردی است که بارها ثابت شده است.

رسول نارنجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: با اجرای دقیق قوانین و امانت‌داری با همراهی و تعامل و حضور گسترده مردم در پا صندوق‌های رأی ان‌شاءالله برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان چرداول افزوده خواهد شد و مردم بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن نشان خواهند داد.

 وی با تأکید بر اینکه قانون، به‌صورت روشن حیطه اختیارات و وظایف هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی را مشخص کرده است، گفت: وقتی قانون به‌صورت اصولی و صحیح اجرا می‌شود، هیچ تداخلی در مسئولیت‌ها وجود ندارد و همین هماهنگی و تعامل زمینه‌ساز انتخاباتی سالم با مشارکت چشمگیر مردم همچون ادوار گذشته انتخابات خواهد شد.

 معاون سیاسی امنیتی فرماندار چرداول اضافه کرد: تعامل و هماهنگی بین هیئت‌های اجرایی و نظارت در این دوره از انتخابات بسیار متمایز بود و همین عاملی شد که هم اکنون چیدمان نیروها در شعب اخذ رأی به‌صورت کامل و با وسواس و حساسیت خاص انجام پذیرفته و آمادگی برگزاری انتخابات پرشور را داریم.
 وی بیان داشت: برگزاری انتخابات باشکوه به همت همه دست‌اندرکاران اجرایی، بازرسی، نظارتی انتخابات در  ۱5 تیر  با مشارکت حداکثری مردم شریف شهرستان باعث خلق حماسه‌ای دیگر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار چرداول گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت جمهوری اسلامی است و این موردی است که بارها ثابت شده است.

 نارنجی همچنین از برگزاری نشست‌های متعدد هیئت‌های اجرایی و نظارت و اجرای دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی خبر داد.

 وی تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات در ۱5 تیر ریاست جمهوری تعداد ۵۹ شعبه ثابت و سیار پیش‌بینی کرده‌ایم و آمادگی کامل برگزاری انتخابات را داریم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب