سرویس: سیاسی
کد خبر: 61755
|
00:16 - 1403/05/06
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک شده است

رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک شده است
فرماندار چرداول گفت: رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک شده و جنایت‌های بی‌شمار این رژیم نمی‌تواند مانع از نزدیک‌شدن این رژیم به نابودی شود.

علی محمدی فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که منجر به شهادت مظلومانه بیش از هزار نفر شد، موجی از ناراحتی را در میان انسان‌های آزاده دنیا برای همدردی با ملت مظلوم فلسطین ایجاد کرد.

 وی افزود: رژیم کودک‌کش و شیطان‌صفت صهیونیستی بیماردلانی بزدل هستند که تحقق آمالشان را با کینه‌توزی، آدمکشی و ظلم به ملت مظلوم فلسطین می‌جویند.

 محمدی در ادامه گفت: این کوردلان با حمایت استکبار و استبداد جهانی بیش از 70 سال است که با دستگاه ترور، رعب و وحشت در فلسطین و قدس شریف مرتکب بزرگ‌ترین جنایات بشری شده‌اند و هیچ ابایی از آن نداشته‌اند.

 فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: غزه امروز آوردگاه پیروزی لشکر حق بر یزیدیان زمان است. مردم مظلوم، شجاع و شهادت‌طلب فلسطین با دستانی خالی و تنها باتکیه‌بر عزم، مقاومت و شهادت‌طلبی در مقابل این رژیم ظالم ستمگر ایستادگی نموده و اقدام شجاعانه و فداکارانه و غرورآفرین ملتِ در محاصره غزه نشان داد غده سرطانی رژیم صهیونیستی به‌آسانی نابودشدنی است و منافع نابودیشان برای همه جهانیان است و از سوی دیگر به سران کشورهای اسلامی نشان داد اتحاد آنها، زوال زودرس اسرائیل را در پی خواهد داشت.

 وی بیان داشت: امروز همه ملت‌های آزاده دنیا همدرد با ملت مظلوم فلسطین هستند و بیش از همه این رژیم صهیونیستی است که چهره منفوری دارد و وعده نابودی این رژیم در حال تحقق است چرا که به‌سرعت در حال طی‌کردن مسیر افول است.
 فرماندار چرداول بیان داشت: باید توجه داشت که رژیم صهیونیستی چه جنایت‌هایی را علیه ملت فلسطین انجام می‌دهد که حتی به بیمارستان‌ها، کودکان و زنان بی‌گناه هم رحم نکرده و صحنه‌های فجیعی از جنایت را رقم می‌زند و همچنین سکوت مجامع جهانی که ادعای حقوق بشری دارند دراین‌خصوص هم در نوع خود جالب است.   

 

انتهای خبر/ر
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد